@MrsWit als dat geen positieve test is, eet ik mn schoen op! (En ik heb docs aan dus dat is een hele hap ) Jij gaat een mooie oploop hebben komende dagen!! Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Ik zie m ook! Ik had met deze testen net zo’n streepje als jij, toen sloeg de Predictor early al vrij positief uit. Spannend! Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! Dat iedereen maar snel op roze mag!!
Allemaal de beste wensen en dat wij allemaal maar moeder mogen worden. 2020 is een super mooi jaar! Iedereen bedankt voor reageren op mijn test. Ik vind dit lichte streepje echt nog heel erg spannend en hoop heel erg dat hij gaat oplopen. Ik ben alvast een klein beetje blij. Donderdag ben ik 2 dagen voor nod dus hoop dan zeker al beter iets te zien.
Ik wens iedereen een gezond, liefdevol, warm en gelukkig 2020! Maak mooie herinneringen met je geliefden, de tijd krijg je niet terug! Geniet van elke dag en de kleine dingen!
@MrsWit je plaatste de foto smiddags. Heb je ook smiddags getest? Kan je nu niet nog met ochtendurine testen? Die is vast duidelijker.
Klopt heb hem ook met middag urine getest. Maar wel mijn “eerste plas” zeg maar. Zat in de nacht. Nu alweer geplast. Nu ga er morgen nog eentje doen.
Hahah nou vandaag niet echt hoor. Kon er moeilijk van in slaap komen van die test. Echt bang dat het niet goed gaat. Maar dacht ook het verdubbeld elke 2-3 dagen. Heeft vandaag dan wel echt zin..
Haha ik zou wel doen. Verdubbeld niet ineens na 2 dagen, gaat heel geleidelijk, dus een dag later heb je toch altijd meer hcg. Hahaha ik breng je toch niet op gedachten?