Omdat @MrsWit al had getest en de zelfde NOD heeft kreeg ik nog meer testdrang. Hartstikke negatief uiteraard. Daar gaat mijn goede voornemen om pas na NOD te testen.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Wat spannend @MrsWit Hier is het een normale ongesteldheid qua bloeding dus ga ervan uit dat mijn lichaam nog in de war was en dat ik nu wel weer een normale cyclus krijg
Oké, toch eentje gedaan. Met 2e urine. Het blijft nog zo vaag. Bovenste is van gisteren onderste van vandaag.
Ik denk dat hij donkerder opdroogt @MrsWit en hij is zeker niet onduidelijker. Duim duim duim @chantalvl jij bent gewoon te vroeg hoop ik!
@MrsWit zeker niet onduidelijker! Ik heb echt goede hoop voor je. Vind deze testen vrij ongevoelig. Ik testte duidelijker met andere testen dan met deze.
Ja ik vond het ook erg gewaagd van mezelf. Had ook gedacht dat hij echt wit was. Maar ik geloof het denk ik pas echt als ik niet ongesteld wordt hoor.
Ik hou jullie op de hoogte. Ben wel echt beetje zenuwachtig ervoor! Morgen en overmorgen kan ik niet testen dus 4 jan wordt de eerste keer weer. Heb wel soort menstruatie achtige krampen. Beetje baarmoeder kramp ofzo, als dat bestaat.