Ik heb vanmiddag een knaller van een ovu test gehad en ik slijm heerlijk de wereld rond. Hahahahaha..... balen dat ik nu moet werken want heb mij toch een libido op het moment.. Als mijn man vanavond nee zegt ga ik over op de rape manier hoor whahaha *legt de duketape alvast klaar *
Hahaha mijn ogen zijn dan kapot denk ik, ik zie echt niets. Maar door jullie krijgt ik test neiging hahaha. Heb nog een kv2v5 en een predictor express liggen.
Nou hij doet wel ineens poes lief alsof hij het toch rot vond van gister avond toen hij mij afwees en ik met "eieren ging gooien " jeweetwel; ik heb maar een paar dagen de tijd en nu verpestbjij dit ! . We zullen zien! Nu echt wel op mn vruchtbaarste. Goed nu eerst werken tot 2300
Haha ik ga er nog even over nadenken! Eerst lekker in een eucalyptus badje, ben zo vreselijk verkouden.
@chantalvl anders samen maandag testen? Ik ga maandag pas weer testen, nichtje logeert hier vannacht. Mijn nichtje zei trouwens net uit het niets: jij hebt een baby in je buik. Ik wist even niet wat ik moest zeggen.
Hahah ja zo heet het ski gebied. Die 4 namen zijn 4 verschillende plaatsen. Dit word onze 4e keer, tijdens de eerste wintersport is onze zoon verwekt hahaha. Tijdens de 2e is mijn man op zijn knieën gegaan, en tijdens te derde smaakte het bier gewoon goed hahaha. Ik heb niks met kou en sneeuw, maar ik vind wintersport fantastisch!