Het gaat om de start van de piek, die is belangrijk. Binnen 24-48u na de start van je piek, springt je ei. Dus een lichtere ovu test wil niet zeggen dat je ei al gesprongen is. Je zit wel goed met de seks van vannacht.
Wij hebben net romantisch samen sushi gemaakt! Onze zoon ligt nog op bed, dus die halen we er zo maar uit. Lekker een speciaalbiertjr en sushi maken!
Hahahahaha. Geniaal. Ik ben in de eerste paar maanden zo vaak onder geplast! Lang leve piemeltjes hahaha.
Mijn bruine afscheiding is dus volledig weg. Ik snap niets van mijn lichaam. Er heeft nog geen spoortje vers bloed ingezeten en nu is het ineens weg. Meer mensen die dat wel eens hebben? Normaal gesproken krijg ik buikpijn en binnen 2u daarna direct helderrood bloedverlies. Nu al sinds gisterochtend kramp, sinds vanochtend bruine afscheiding dat nu ineens weg is. Wel nog steeds krampen. Moet ik dit als CD 1 tellen? Of beter morgen als CD 1?
In principe is rood bloed cd1 Ik heb wel eens een dag een beetje bruin bloed en de volgende dag zet het dan ECHT door. Je hebt ook gevoeld toch, dus kan best zijn dat het daardoor al een beetje los gekomen is...
O jongens, morgen weer testen, wordt nu toch wel weer wat gespannen. Testen van gister en eergisteren zijn vergelijkbaar opgedroogd, alhoewel hij natuurlijk duidelijk donkerder was voor het drogen. Hoop gewoon op lekker duidelijke test.
Idd rood bloed is CD 1. Bij mij had het vaak ook wel een soort van aanloop voordat ik echt ongesteld werd.
Komt goed meis! Zeker in het begin loopt t niet zo snel op. Net als het rekensommetje 1+1=2, 2+2=4, 4+4=8, 8+8=16, 16+16=32 enz.... Eerst gaat t van 2-4 enz... Maar hoe verder je gaat, hoe sneller het oploopt Heb vertrouwen! ❤
Zijn resultaten van 2 dagen achter elkaar. Grote kans dat de test van morgen een stuk duidelijker is. Maar spannend blijft het natuurlijk.
Ja ik ook hoor, maar ik herken dit niet. Heb normaal alleen de laatste dag van menstruatie beetje bruin. Dus weet niet zo goed vanaf wanneer ik moet tellen.
Wist ik zelf ook niet. Maar heb het ook aan mijn huisarts gevraagd en die gaf ook aan met helderrood bloed is eigenlijk cd 1. Dus ik heb mezelf ook 1 dag verzet. Dus ik zit nu op dag 2 ipv 3