Vanaf Dat Ik wakker werd had ik de bijzondere drang naar rauwe ui. Vind dat eigelijk helemaal niet zo lekker.. helemaal niet on 08:00 whahaha. Beter betekend dit iets!
Klinkt wel interessant dat moeders voor moeders. Misschien tegen de tijd het een keer gelukt is ook verder informeren. Voor nu zit ik op dag 5 van cyclus en de boel stroomt nog veels te goed door. Baal der wel een beetje van maar ja is niet anders. Hopelijk over een dag of 3 weg. En dan gaan we weer op jacht.
Ik heb bij mijn zwangerschap nooit rare cravings gehad of veel extra gegeten. Ik nam 1 stuk fruit, 1 boterham en 1 beker karnemelk meer dan voor de zwangerschap. Ik ben ook maar 10 kilo aangekomen. Ik kreeg met 38 weken ook te horen, nee wat ben jij 38 weken?
Zie nu opeens dat teller van banner niet klopt. Vreemd! Ze is namelijk al 1 jaar 9 maanden en 6 dagen.
Ik had ook niet echt specifieke cravings, maar ik kon wel echt flink willen eten hoor. Ook echt alles wat ik zag wilde ik dan hebben. Maar ik ben ook maar 10 kilo aangekomen en mijn dochter was daar 4 kilo van , vruchtwater, placenta er bij, litertje bloed haha. Ik was bijna de helft al meteen weer kwijt. Mijn buik was aan het einde wel heel zichtbaar, maar zat heel erg van voren. maar het is ook heel persoonlijk, sommige mensen leggen elk hapje vast tijdens de zwangerschap en anderen niet. Ik heb wel geprobeerd niet teveel extra te eten, maar ook niet echt enorm op gelet, geprobeerd mijn lichaam te volgen en gezond te eten. Ik ben wel bang dat het dit keer misschien iets harder gaat, we zien wel. Tijdens mijn zwangerschap vind ik het wel prima.
Ik at net zo als voor de zwangerschap toen Niks geks eigelijk, iets meer dan anders maar kwam helaas wel tot tor 2 keer toe 30 kg aan. Daar zat stoppen met roken ook bij, dat heeft mij nu ook weer 5 kg opgeleverd
Ik had met mijn jongste enorme behoefte aan patat met appelmoes. Of lig heel veel appelmoes. Ik heb het idee dat dat echt doorgegeven is want mevrouw wilt ook alleen maar appelmoes. Mijn oudste liters cola en zurenmatten en rennies. De rennies vanwege het maagzuur ook logisch met cola en zurenmatten. 14 kg bij beide aangekomen.
Die omslagdoek van moeder voor moeders gebruik ik al bijna 3 jaar en nog steeds heerlijk zacht. Ik zou het niet nog een keer doen, vond het vreselijk hahah, slechte combinatie met ochtendmisselijkheid. Al is het wel voor een goed doel! Ik zette die dingen achter het huis onder de overkapping. 1x kwam een vriend wat brengen, ik had nog niks verteld. Gelukkig ging er bij hem geen lampje branden haha.
Damn.. ik blijf maar naar de app kijken hoever ik voor nod ben. Ik open de app wel 3 keer per dag xD (alsof de tijd Dan harder gaat he..) elke keer weer opnieuw tellen en alternatieve theorieën verzinnen dat mijn nod later of juist eerder is whahaha... wat een dwaas hè
Ik heb dat nu met mijn menstruatie vandaag 3 x de app open gehad. Maar nope was niet anders dan dat het was. Pfff en zodra ik het bankje op ga zal het niet beter worden.
Heb dat ook gehad ja! Erg he... Tegenwoordig wat minder gelukkig, want na bijna twee jaar weet ik het nu wel.... Lol.
Ja, ik ben daar dus ook wel weer bang voor, maar ik kan altijd stoppen en doordat er pauze is hoef ik eigenlijk niet in te zamelen in de vermoedelijk ergste periode
Zo. Ik lig alweer lekker in mn bedje! Mn man had allemaal lekkere hapjes gehaald voor vanavond, de schat! Alleen ik zat al om 22:30 te vechten tegen de slaap Echt met van die rusteloze benen enzo... Hij vond t niet erg gelukkig, het was toch ff gezellig geweest! Trusten meiden
Hahaha ik hoorde serieus *TAM TAM TAAAAAAAAAAM* Nee, in mijn geval niet. Ik heb dat al heel mn leven en die moeheid komt door de progesteron (en een vermoeiende dag) Mn man is wel sta-pelverliefd weer (nu bijna 7 jaar samen) en eeeh TMI....ik smaakte anders en ik hoor van iedereen hoe goed ik eruit zie... En ik ben toch écht niet veranderd hoor! Dus misschien is dat iets? I don't know...