Lief dank je wel. Maar gun het jullie ook zo ontzettend. Zat net even de doos te bekijken van spulletjes wat ik in huis heb. Dan wordt de hoop en wens nog sterker. En ook als ik bij een vriendin langs ga die een kleine heeft van 2.5 maand. Ik willlll zooooo graag.
Hihi daar gaan mijn eierstokken ook hard van rinkelen hoor... had dus ook een eerste pakje gekocht... Die heb ik maar ver weg gestopt nu haha. Anders blijf ik een rinkel de kinkel
Zit bij mij in een opbergbox boven op me kledingkast. Maar denk ga is kijken wat er nu eigenlijk inzit. En jullie kunnen wel zien van welke kleur ik houdt hahaha. I love mint groen liefst heb ik alles in huis ook in die kleur. Mint groen zee groen alles wat er in die kleur lijn licht als het maar niet lijkt op echt groen zoals gras of appels. Hahahah
Ooh ja vind ik ook een hele mooie kleur! Dochter haar meubeltjes op de slaapkamer hebben die kleur en onze bank is ook mint groen
O maar écht! Heb helemaal geen babyspul meer in huis. Had 6 jaar geleden gezworen dat er absoluut geen man meer in mn leven zou komen... Alleen ik en mijn kids against the world.. Dus alles weggedaan. Maar toen kwam hij ineens...
@Dicky34 fijn dat het zo gelopen is! Heb je straks natuurlijk wel een extra goede reden om te shoppen Ik heb echt nog mega veel bewaard van L.
Meiden! Ik heb de neiging om af en toe mn bmm te voelen, geheel uit wetenschappelijk oogpunt natuurlijk En ik had net chocomel kleurige afscheiding! Ook een beetje eiwitachtig was t. Had gisterenavond ook wat zeurende onderbuikpijn , maar weed dat eigenlijk aan een slechte/moeilijke stoelgang... Heb dit wel eens vaker, maar toen gewoon ongesteld geworden, netjes op 13/14 dpo. Gisteren geen sex gehad, dus het kan geen contactbloeding zijn. Spannend!
Ik heb alles behalve een paar kleding stukken en een boxkleed weggedaan. Toen een vriendin zwanger was en is gaan baby shoppen kon ik het niet laten ook wat mee te nemen. Onder het motto als het echt niet meer zou lukken kan ik het altijd weg geven.
Ik heb ook heel veel mint groen! Ik wild heet geslacht niet weten bij mijn dochter dus alles was wit of mint groen. Love it
@MrsWit Ziet er goed uit! Hier ook een bollie van 4120 gram, maar wel een meisje haha! En ik was nog niet eens uitgerekend (39+5). En ze zeggen dat vaak elke baby wat zwaarder is XD dus dat wordt leuk Maar om eerlijk te zijn kwam ze er makkelijk uit hoor haha, ze had vooral lange benen en lekkere dikke spekpootjes haha! mintgroen hebben wij ook, gordijnen en de knopjes van de kast en de stoel.. vond ik ook gewoon mooi, maar vooral omdat dat de enige mooie kleur verduisterend gordijn was die ze bij de hema hadden haha! Afspraken bij de vk staan! 3 februari de eerste echo! En 21 februari de termijnecho. Mijn vk rekent vanaf mijn eerste dag laatste menstruatie en dan zou ik nu al 5 weken zijn. Ik weet natuurlijk dat dat niet zo is, maar op zich ben ik op 3 feb 7wk6d en bij de termijnecho 10wk3d, dus beiden zouden prima moeten zijn. Spannend!
Hier heb ik een vermoeden dat ik een vroeg ei ga krijgen. Nog steeds mijn menstruatie maar gemengd met slijm. Zit trouwens aan het einde van mijn menstruatie als het goed is. (Hoop ik) Ovutesten zeggen helemaal niks op dit moment. Moet er bijna voor turen zeg maar. Vind het wel vervelend zo lang zo veel bloed te hebben. (Is niet veel hoor 3 a 4 uur voor een bijna volle ob) sorry voor de details. En wordt nu al minder. Slik ook teunisbloem davitamon en vitamine E. Helaas ik weet het maar ben een roker nog steeds
Ja dat is het zeker. Ben wel minder gaan roken maar alles wat ik rook is nog teveel. En met minder bedoel ik ook echt maar 4 sigaretten minder.
Ik krijg allemaal nieuw haar nu ik al best lang gestopt ben met de prikpil. Het is gewoon vervelend en moet bijna met speldjes gaan lopen. Springt telkens omhoog.