NOD-lijst 1 t/m 15 november 2019 - DOOR TOT IEDEREEN OP ROZE !

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ior, 6 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Je moet gewoon kei hard zijn voor je zelf. Ik ben ook cold turkey gestopt 1 oktober. Tja tis afzien,janken en zwaar kut.. Maar hee als jij kinderen is baren kan je ook stoppen met roken:)

Maar het is wel afzien;) mijn man rookt nog lekker door

haileybaby vindt dit leuk.
  2. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ja dat is het dus ook. Mijn vriend en ik zijn gewoon zwak. En ik weet niet hoe echt natuurlijk bevallen is. Heb een ruggenprik gehad en weet niet hoe de pijn voelt.

Maar ik heb een afspraak genaakt met mezelf als ik zwanger raak ben ik per direct gestopt en mijn vriend ook. Dat moet en kan ik. Maar nu niet ben echt een watje :cry::oops::cry::oops:

owl en Dicky34 vinden dit leuk.
  3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    #4723 aicirtap, 9 jan 2020
    Laatst bewerkt: 9 jan 2020
    Ik ben na 4 dagen inleiden dmv een spoedsectio bevallen met 39+6. Dochter was 3380 gram en 51 cm. Achteraf lag ze scheef en had nooit natuurlijk geboren worden. De week voor de bevalling en week na waren hel. Dus dat nooit meer! Bij de tweede geen inleiden. En ik wil dat rond de uitgerekende datum een sectio wordt ingepland.

Wat mint betreft. Mijn dochter haar kamer is wit met grijs/zilver behang met witte sterren. En verder nijntje, sterren en mint accessoires als accent.
    Een babykamer is geen plek voor. Kleine komt bij mij op de kamer tot 1 jaar. Hebben we dan nog geen ander huis. Dan wisselen we de slaapkamers om.

Qua babyspullen heb ik alles nog. Alleen bij een jongetje zal ik wel moeten gaan shoppen.

Dicky34 en haileybaby vinden dit leuk.
  4. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ik rook ook gewoon nog:rolleyes: zowel e-sigaret (6 mg) als cigarillos op mn werk in de pauzes.
    Het is me gelukt om cold Turkey te stoppen toen ik zwanger bleek van de oudste en ben pas weer begonnen, 7 jaar later, toen mn ex werd opgepakt (ik had aangifte gedaan en ben gevlucht met de kids).

Dus ik weet, dat als ik moet stoppen met nicotine, me dat echt lukt. Desnoods rook ik mn e-sigaret met 0mg vloeistof zonder raar smaakje. Dan 'rook' ik nog iets voor mn gevoel.

Mn man rookt 1 hijs wiet 3/4 keer in de week, maar alleen als ik al naar bed ben savonds. Hij rookt verder geen nicotine.

Heb vandaag wéér die buikpijn, maar heb gewoon goed gepoept en steekjes in mn onderrug.... En voel me een beetje weeig, maar heb net gegeten.

Pin me er niet op vast, maar dit voelt wel hoopvol!

Talithaaa, owl en haileybaby vinden dit leuk.
  5. Ior

Ior Niet meer actief

Hier 2 best redelijk kleine baby's. De 1e was bij 40+1 3410gr en 50cm. De 2e was bij 40+4 3480gr en 47cm. Die had echt al babyvetjes en rilletjes:roflmao:

Ze zijn gelukkig allebei op de natuurlijke manier gekomen. De 1e wilde ik graag thuis maar na 22 uur weeen en een uur persen had ik geen kracht meer dus naar het ziekenhuis. Daar is hij met de vaccuumpomp gehaald net binnen de tijd. Moest toen 2 nachten blijven ivm veel bloedverlies en flinke ijzertekort.
    Nr 2 mocht daarom niet thuis. Dat ging gelukkig heel snel. Met 3cm in de auto naar het ziekenhuis. Na 20 minuten daar vliezen geprikt en gelijk persen. Had een weeenstorm in de auto. Half 2 geboren en half 4 was ik thuis eten voorbereiden.

Wij hebben helemaal niets meer van de baby periode, alleen het ledikantje nog

Talithaaa en Dicky34 vinden dit leuk.
  6. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Ik ben bij mijn dochter idd ook cold turkey gestopt. Dus kan het wel :roflmao:.
    Vriendlief had ik weinig support aan die bleef gewoon doorroken.

Bij mijn dochter ben ik idd ook ingeleid, want als het aan mevrouw lag zat ze er volgens mij nog :rolleyes:.

Dicky34 vindt dit leuk.
  7. Ior

Ior Niet meer actief

Hier trouwens ook cold turkey gestopt met roken. Maar dit was al in 2010, toen ik stopte met de pil.

haileybaby, owl en Dicky34 vinden dit leuk.
  8. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Su-per!

9. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Heb ook 2 keer een ruggenprik gehad hoor ;) en dat doe ik wederom als ik weer zwanger ben :) maar heel heel goed van Je! Bij mijn 2 kids ben ik ook pas gestopt toen ik een positieve test had:p

Dicky34 vindt dit leuk.
  10. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Ik kon het niet laten... net weer getest.. eerst dacht ik wat te zien maar toen ik hem sloopte zag ik niks meer.. Nu speek ik met mezelf af dat ik niet eerder weer ga testen als zondag :| (was geen early vandaag)

Dicky34 vindt dit leuk.
  11. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Hoeveel dpo ben je vandaag? Enneh.... Foto?! :p

12. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Heb ook getest hoor whahaha. Maar dat was zinloos met mijn nod tussen de 16 en 19 haha

Dicky34 en owl vinden dit leuk.
  13. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Zondag is mijn NOD.. Dus dan zou er toch al eventueel wat te zien moeten zijn vraag ik mij af. Mocht het deze ronde raak zijn.

Bijgevoegde bestanden:

14. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Zo he, als.ik weer zwanger ben.. laat het aub geen temperament volle dame worden zoals mijn dochter! *zoekt behang om haar er achter te plakken*
    De heks had net een volle fles talkpoeder gevonden en deze over de gehele eerste verdieping gestrooid! En helaas hebben we daar nog steeds vloer bedekking..... vanmorgen ook haar muren schoon zitten maken van mijn zoon en dochter vonden het van de week een goed plan om het net behangde behang van dochter in te kleuren >.<

Heel leuk verder hoor.. kinderen >.<'

owl en aicirtap vinden dit leuk.
  15. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Sloop hen eens!want ik zie wat volgens mij.

16. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Ja dat dacht ik ook maar nadat ik hem sloop blijft er niks van over..

Bijgevoegde bestanden:

17. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nee helaas :( zie t nu ook niet.meer

owl vindt dit leuk.
  18. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    @owl en tóch hé... Lijk ik wat te zien...

@Lamia nee joh! Dat zijn gewoon uitingen van creativiteit! Dat snap je toch wel?! :p

19. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Toch vind ik het knap. Het is me paar keer gelukt maar niet doorgezet. Echt dom maar Ja komt wel goed.

Dicky34 vindt dit leuk.
  20. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok

Deel Deze Pagina