Niks is dom. het is psychisch vooral zwaar... Bij mijn 2 kids ben ik beide met 4/5 weken zwangerschap ,dus bij een positieve gestopt. Maar toen de borstvoeding klaar was direct weer begonnen waarom? Eerste keer viel ik goed af , de 2e keer helaas niet haha dus toen had ik weer spijt xD
Zaterdag is hij duidelijker mocht je zwanger zijn. Tja ... wil je er geld tegen aan gooien haha. Early action is gewoon geld kloppenrij. Predictor is goed maar.duur...
Dan heb jij tenminste nog een mooie doos whahaha. Bij mijn eerste hebben ze echt fout gehecht waardoor ik een ingescheurd lelletje heb daar bij de ingang zeg maar. Kon wel wat aangedaan worden maar dan zou ik litteken weefsel krijgen wat pijn kan gaan doen... nog 1 kindje en na mijn 30e de mommy makeover! Al boeit het mij momenteel helemaal niks. Maar wie weet, dan wel
Voor alle mensen die denken... O shit... De bevalling gaat echt een hel zijn voor je doos... Valt mee! Hier nog keurig, alles is mooi weggetrokken (en zonder in detail te treden, het heeft BEHOORLIJK wat verduren gehad) )))
Dat klopt!op dat ene lelletje na die de gyn verprutst had heb ik nogsteeds een "normale " doos hihihi
Mijn doos is ondanks hechtingen goed zover ik dat zelf kan beoordelen. Nergens meer last van. En herstel ging ook heel vlot.
Hahah ik heb een keizersnede gehad. De eerste stoere opmerking die mijn man naar z’n vrienden maakte: ze is tenminste nog lekker strak van onder. Duuuuus, mannen
Ik veeg net een ministreepje bloed af Oh wat hoop ik dat dat goed nieuws is! Een na laatste cyclus was dat ook en testte ik twee dagen later een héél licht streepje op de Action, volgende dag negatief.
Ik heb sinds cd 6 af en aan vruchtbaar slijm, maar volgens mij begint het nu echt, heb weer lichte groeipijn. Ga deze ronde weer geen ovutesten gebruiken, ik heb er vertrouwen in dat ik het voel en merk