Jaaa ik wil nu toch wel weer verder dan alleen dit. Durf de huisarts niet eens meer te bellen. Want dan wordt ik weer afgewimpeld met het feit dat het bij het ontpillen hoort. Maar ergens denk ik dat dat het niet echt meer is. Is nu al 9 maanden geleden. En ben nu bezig met de 5e menstruatie. Pfffff
Volgens de ene app zit ik op 5dpo en de andere 8 dpo. Vermoed dat de 5 dpo klopt dus morgen ochtend heb ik vast een kei witte test haha.. onzin dat ik hem ga doen dan he
Niks te zien natuurlijk Morgenvroeg nog een poging wagen en dan vind ik het wel best en wacht ik tot ik mn NOD of ik ga bloeden
Wat jammer @owl ik duim nog even. Mij ongesteldheid is zo goed als weg, dus kan ook langzamerhand weer wachten op m’n ei.
Hahahaha TAM TAM TAAAAAM O. My. God! Ik ben mn dreads (eigen haar) aan het uithalen.... 6 jaar gehad... Ze hingen op mn kont... AAAAAAUUUUU! Nog 21 te gaan.... Tijd voor iets anders!
Oeh foto! Hoe verzorg je zoiets? Ik heb er altijd een beetje een viezig beeld bij. (Niet beledigend bedoeld, is gewoon een vooroordeel, sorry)
Dat spoel (spoelde ) ik om de dag uit en 1 keer in de week gewoon wassen, zonder conditioner uiteraard. Het is ongelooflijk veel werk, al zou je denken van niet. Alle losse haren moeten erin blijven en strak op mn hoofdhuid zitten, anders vind ik het niet mooi. Daar zijn verschillende technieken voor, maar ik deed het dmv een viltnaald, zo eentje die mensen gebruiken om van wol vilt te maken. Het was zeker 1,5 kg extra aan gewicht! Ben nóg niet klaar... Nog eventjes bezig ben ik bang