Nu hopen dat t geen indroger (al is hij nog niet droog, de test) of wéér zo'n voorgedrukt streepje is! Ik twijfel tóch om er morgenochtend nog een te doen... Moet wel werken, maar fuck it...
Whahaha hier de zelfde feelings hoor want mijn test was na een uur op de foto.... Ik test woensdag met een predictor
Heb echt een onverwachte toffe dag! Lens gekregen van mij zwager en oooooo wat ben ik hoe blij mee!! ( ik ben een "hobby" asto en natuur fotograaf) dit is echt een fantastische aanvulling!!
Oh je wilt niet weten... Ik voel deze ronde helemaal niks bijzonders, geen steekjes, geen krampjes... Niks. Ja, de normale progesteron dingen, maar niet extreem ofzo. Ik haal maandag een predictor voor mezelf, met hopelijk dinsdagochtend een mooi streepje!
En nu met deze "tele" lens kan ik nog dichterbij sterren komen en dus ook nevels van sterren vast leggen! Hoop vanavond de maan te kunnen fotograven met deze lens. Al eens eerder gedaan met een 55 mm maar dan kan je geen kraters enzovoort zien met 300 zoomlens kom je er wel. Zo tof!!! En kan nu ook wilde dieren spotten (op gepaste afstand natuurlijk!l) ja ik ben een gelukkige blij bij!