O hahaha ja die staan er nog op he! Ja ik kan relatief goed.tekenen Ik.hoop binnenkort te beginnen aan een a3 aquarel met als thema Australië . Bosbranden en verwoesting. Als hij mooi wordt wil ik kijken of er een mogelijkheid is om hem te verkopen, vermeerderen als afbeelding zodat de inkomsten daarvan gedoneerd kunnen worden aan wnf. Al die armebeestjes die dood branden daar verschikkelijk!
Oh wat spannend zeg!! Hoop dat jullie snel een duidelijk streepje hebben. @Lamia Wat een prachtige foto's!! Ik neem me elke jaar voor om wie is de mol te volgen, net als expeditie Robinson, maar op de een of andere manier lukt dat niet ofzo. Denk er niet genoeg aan denk ik. Kijk ook niet zo veel tv. Meestal kijken we samen een film of serie
Spannend hoor! Ik. Had ook geen steekjes oid alleen ongelooflijke zere tepels... Nu nog dus een no go zone voor manlief
@Lamia wat een gave foto's. Hier geen wie is de mol of Robinson of iets. Ik kijk nu lekker videoland naar greys anatomy was helemaal gek op die serie werd die van videoland afgehaald. Nu ben ik de schade aan het inhalen. Kids nu naar bed doen en dan lekker op bankie hangen met een latte machiatto grey kijken. Ovutesten zijn echt bizar licht bij mij nu. Snap er niks van. Voorheen duidelijke strepen en nu zo goed als niks.
Ach... Er is nog genoeg over toch? Ja echt geen idee deze keer. Helpt wel om de wachtweken door te komen
Greys is mijn verslaving heb bijna alle seizoenen op dvd. Wilde nu s16 volgen op tv maar blijkt dat ik een paar afl van s15 gemist heb. Moet die dus nog ff halen.
Wauw @Lamia wat super gaaf! Echt prachtig! Wat een 'mooi' initiatief van je voor zo'n goed doel. En even snel gespiekt op je insta maar mooi hoor! Hier geen molloot wel een malloot @haileybaby Jaa greys vond dat echt zooo leuk! Toen het er af ging baalde ik zo erg dat mn vriend ze voor me is gaan downloaden.. Haha
Ja, i know. Dat hebben we in nov net opgezegd maar wil sowieso collectie compleet hebben lekker ouderwets volgens mij, series en films verzamelen op dvd
Ik heb het voor mijn kinderen Netflix videoland en disney+ dat laatste wordt eigenlijk niet gebruikt en ga ik opzeggen zonde van die 7 euro. Maar ik twijfel nog. Netflix is favoriet bij mijn jongste een echte Netflix verslaafde. Mijn oudste boeit het niet zo. Ik besefde me eigenlijk van de week iets. Ik had mijn motor helm in mijn handen. En echt zoiets van fuck als ik zwanger raak wordt het niet meer mee op de motor. Dat raakte me wel. Ik kan zelf niet rijden maar dat waren momenten van mijn vriend en mij samen. Hij leeft voor de motor ritjes ride outs en touren met zijn vrienden. Dus ging ik soms met hem ook een ritje maken om toch samen weg te zijn. Dat wordt het dus niet meer. En ook helaas niet als ik bevallen ben. Wil mijn schoonouders niet met 3 kinderen opzadelen worden ze iets te oud voor nu.
Herkenbaar! Ik wilde hee graag leren motorrijden. Had al paar lessen achter de rug, maar ik ben gestopt had het heel druk met opleiding en kostte toch ook best veel geld. En wilde het nu weer graag gaan oppakken van het voorjaar,maar nu gaat dat dus niet meer door. Wel echt heel jammer eigenlijk. Hier zijn trouwens mijn tepels ook een nog goed zone, en borsten heeeeeeel voorzichtig.