NOD-lijst 1 t/m 15 november 2019 - DOOR TOT IEDEREEN OP ROZE !

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ior, 6 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

    Ior Niet meer actief

    Hey, als je een positieve ovulatietest hebt duurt het nog tot 48 uur voordat je ei springt. Kan dus nog prima. De pijn die je voelt is het groeien van de follikel ;)
    Veel plezier vanavond!!
     
    sedese vindt dit leuk.
  2. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Haha thx Lor! Maar kan het dus ook zo zijn dat de ovu test gistermiddag/avond al positief was en ik dus al een heel aantal uur gemist heb? Voorbeeld; stel dat de test gisteravond rond 18 uur positief was, ben ik dan nu al 16 uur verder? en als ik dan dus vanavond laat dan sex heb al zo'n 30 uur? of reken ik vanaf de test van vanochtend? die zaadjes doen er ook een tijdje over natuurlijk, ben een beetje bang dat ik hem hierdoor die vorige maanden ook steeds mis.. of praat ik nu totaaaale onzin
     
  3. Ior

    Ior Niet meer actief

    Even voor je opgezocht :) je maakt echt nog wel kans deze maand.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    ah dank je wel! ik zat ook al te googelen, ach we gaan er gewoon voor vanavond en morgenavond haha en dan wachten we weer rustig af :). Jij ook voor kindje 3 zag ik! :) spannend toch wel weer vind ik, en ik ben alllles ook vergeten (heb twee kids van 9 en 10 en er zo veel meer mee bezig nu pfff)
     
  5. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    wat zal ik nu doen; vanavond en morgenochtend ertegenaan? o_O:D haha of vanavond en morgenavond..
     
  6. Ior

    Ior Niet meer actief

    Ja, ook een 3e idd. Onze jongens zijn 6 en 4,5. Ik weet alles nog als de dag van gisteren. Idd wel weer heel spannend.

    Beste is om er een dag tussen te laten. Dus morgenochtend sowieso niet. Vanavond en overmorgen zou ik doen. Vanmiddag nog een ovutest om te zien of je piek al geweest is
     
  7. Euminee

    Euminee Actief lid

    23 jan 2019
    256
    216
    43
    Vrouw
    Ik snap wat je bedoelt. Daarom test ik ook 2 keer per dag als ik in de buurt van mijn eisprong komt. Desondanks denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken: als je eisprong echt direct na een onopgemerkte positieve test gisteravond heeft plaatsgevonden, moet de seks van vrijdagavond genoeg zijn om zwanger van te kunnen worden. Maar ik denk dat de kans groter is dat wat Ior zegt klopt en je eisprong morgen pas komt...
     
  8. Euminee

    Euminee Actief lid

    23 jan 2019
    256
    216
    43
    Vrouw
    Het schijnt geen zin te hebben, zo dicht op elkaar. Dus dan zou je beter voor vanavond en morgenavond kunnen gaan. Maar ik heb het onderzoek ook niet gedaan, dus ik zou lekker op je gevoel afgaan :roflmao:
     
    sedese vindt dit leuk.
  9. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Hahhaa ik heb net nog even getest en hij is nog steeds heel erg donker! Dus hoop dat als ik het vanavond en morgenavond doe ik in ieder geval een kansje heb
     
  10. Ior

    Ior Niet meer actief

    Dan nog even doortasten dus..dan is je piek nog niet geweest
     
  11. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    echt niet? Dit rechter is van een half uurtje terug. Dus dat zou betekenen dat ik nog iets meer ruimte heb?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Elizabeth1

    14 okt 2019
    32
    18
    8
    Vrouw
    Hey hey,
    Ik zit in de eerste ronde met Clomid en hoop dit weekend op een eisprong dus waarschijnlijk NOD eerste weekend van November. Vorig jaar December heel enthousiast besloten voor een eerste kindje te gaan maar dat lukt niet zo makkelijk als gehoopt, vandaar deze maand begonnen met Clomid, heel spannend allemaal!
     
  13. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Wat spannend! Hopelijk is het deze maand voor ons allen raaak!
     
  14. Ior

    Ior Niet meer actief

    Ik vind de rechter meer knallen dan de linker. Vanaf nu om de dag gezellig maken. Morgen nog even een testje tegenaan gooien. Miss zakt ie dan wel

    Spannend!! Heel veel succes. Krijg je ook gelijk al metingen of eerst zelf proberen met cloud?
     
  15. Elizabeth1

    14 okt 2019
    32
    18
    8
    Vrouw

    Dank je! Nee ik krijg eigenlijk helemaal geen metingen behalve op cyclus dag 25 een bloedtest. Ik ga zelf ovulatietesten doen en dan zie ik de bloedtest maar als bevestiging van wat ik op de ovulatietestjes heb gezien :)
     
  16. Ior

    Ior Niet meer actief

    Spannend!! Hopelijk lukt het gelijk deze ronde
     
  17. mies03

    mies03 Lid

    26 apr 2019
    92
    67
    18
    Vrouw
    nou dames, morgen na het ziekenhuis ben benieuwd. ik heb nu ook de zwanger worden pillen van de etos gekocht iemand heeft ervaring mee. ben ze nu aan het slikken ben vooral benieuwd wat het verschil is tussen die van de kruitvat ofzo?
     
  18. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

    na een positieve ovu test afgelopen maandag, afgelopen vrijdagavond, maandagavond en gisteravond gezellig gemaakt. Wachtbankje it is!! Hoe 'plannen' jullie het? mijn ovu test is alweer wit, vanavond of morgenavond nog een keer of niet nodig denken jullie?
     
  19. RVB

    RVB Actief lid

    3 okt 2016
    239
    138
    43
    NOD-lijst 1 t/m 15 november

    1 november
    Sedese - 34 jaar - 3e kindjes - ronde 5

    2 november


    3 november


    4 november (1)
    Euminee - 36 jaar - 1e kindje - ronde 6


    5 november (3)
    Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 16 (4e na MK)
    Miss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 na 2 MK


    6 november


    7 november (1)
    Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4

    8 november


    9 november


    10 november (1)
    RVB - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3

    11 november


    12 november (1)
    Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1

    13 november


    14 november


    15 november



    Totaal (7)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  20. RVB

    RVB Actief lid

    3 okt 2016
    239
    138
    43
    Hoi ladies ook ik sluit me graag bij dit groepje aan! Ik zet voor nu mn NOD op 10-11 maar dit kan nog wat wijzigen afhankelijk van mijn eisprong. Ik begin over een paar dagen weer met ovulatietesten. Cyclussen na verwijderen mirena (9-7) waren 37 dgn en 33 dgn. Ik hoop nu op minstens weer 33 dgn zodat mijn man op tijd terug is uit china voor de eisprong..
     

Deel Deze Pagina