Ja das dan ook nog eens de vraag hoe het van binnen zit. Je test is iig mooi! Heftig hoor een bbz. Lange nasleep van gehad? Hopelijk zit dit beebje netjes in je baarmoeder.
@Ebrum - wat een lekkere knaller. Ik gebruik utrogestan dus qua symptomen lastig. Donderdag af en toe misselijk. Sinds gisteren af en toe last onderrug en gevoel echt even te moeten zitten. De gevoelige borsten wijt ik aan de utro.
Het was echt heftig! Ze zeiden dat ik pcos heb en maanden met clomid gebruikt. Geen resultaat. In het buitenland ben ik naar een goede dokter/gyn geweest. Ik heb daar hsg gehad. 1 eileider was verstopt. Die hebben ze open gespoeld en binnen 3 maanden positieve test! We zouden deze week naar het buitenland vliegen voor het traject!
Och jeetje wat heftig! Wat fijn dat het nu raak is. Ik duim hard voor een plakkertje die op de goede plek zit. Met welk termijn krijg je je eerste echo?
Deze is bijna overal wel te krijgen. Hier in het dorp sowieso bij de jumbo en Kruidvat. Maar ook wel online, bij bijv bol.com
We hadden hier een op=op winkel, waar de expres en de Early in 1 doosje verkocht werden voor €5, -.. Die winkel is weg. Voor zover ik weet, zijn ze alleen voor ruim 12,- te krijgen nog...
@aicirtap daarover gesproken trouwens, ik zie dat ze online nog wel een winkel hebben. Niet eens zo duur! https://www.voordeeldrogisterij.nl/catalogsearch/result/?q=Zwangerschapstest
Nog altijd niet ongesteld en nu ook geen bruinverlies meer. Dus toch een testje gedaan vanmorgen. Omo wit helaas.
Ah heel erg jammer. Maar ik hoor ook wel eens dat vrouwen na hun nod nog wit testen. Dus geef de hoop nog niet helemaal op. Misschien was t toch een innesteling bloeding.
Ah bah! Zo vervelend die onzekerheid. Maar je zit nog 4 dagen voor NOD toch? Dus de kans is nog niet verkeken. Knuff
Hier heeft mn geduld het ook verloren. Ben nog maar 7/8 DPO, dus niet zo vreemd dat ik negatief test natuurlijk. Gistermiddag was ik een soort van misselijk en het voelt behoorlijk nattig down there. Verder geregeld last van krampjes en bijna alleen aan de rechter kant, met af en toe een steek in mn rechterlies. We wachten nog maar ff geduldig af