Lijkt me wel heel leuk!! Kan de naam veranderd worden als de lijst is afgelopen? Of kan dat niet meer?
Ik voel me goed. Heb soms het idee om een testje te doen of ik wel echt zwanger ben. Af en toe steekjes, vollere borsten en savonds sneller moe. Verder niet veel eigenlijk.
@Beheer kan de naam worden veranderd in ; NOD-lijst 1 t/m 15 november 2019 - DOOR TOT IEDEREEN OP ROZE ! Dankjewel alvast !
Ik duim voor je @Dicky34 ! Als ik deze/volgende week wel ongesteld word zou ik ook wel verder willen in dit groepje @Liana84
Ik heb alleen echt last van ochtendmisselijkheid, obstipatie en sneller moe... Verder gaat t me allemaal ook wel prima af hihi.. Bij mn miskraam had ik echt ontplofte borsten en overal last van dus nu lijkt t net een soort droom hahaha
Vorig jaar had ik bij mijn bbz enorme buikpijn. Ik voelde me toen echt niet lekker! Hopelijk gaat het goed voor ons beide!
Hier ook niet echt gevoel dat ik zwanger ben.. Wil wel testen maar ben bang dat het weer teleurstellend gaat zijn dus ik wacht nog even..
@MM01 en @Jessicaw Super jammer! Hopelijk volgende ronde meer geluk! Hier (7DPO) rommelt het vandaag. Heb helemaal zo'n gevoel dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Zou precies kloppen met cyclus van 28 dagen die ik vanaf begin dit jaar maanden achter elkaar had. Hoop het toch echt niet, zou dan een hele korte LF zijn.