Wat zou er niet goed zijn aan 1e urine? Lijkt mij dat de 2e minder geconcentreerd is omdat je vaak als je wakker word meteen gaat drinken.
Ja dat dacht ik ook inderdaad. Maar lees ook dat sommige vrouwen beter testen met middag urine. Ik dacht ook dat je altijd het beste ochtend urine kon gebruiken
Nooit van gehoord! Ik test wanneer ik kan plassen haha, dat kan smorgens zíjn of einde middag. Ga echt maar max 2 , heel soms 3 keer per dag naar de wc. Dus altijd geconcentreerd. Drink ook veel te weinig ,my bad.
Dank jullie wel. Ik was een beetje aan het rondstruinen bij de topic over symptomen per dpo en werd er een beetje onzeker van..
Slaap lekker iedereen! Hier gaat de wekker weer vééls te vroeg... Succes iedereen die morgen gaat testen!
@Dehya de meeste mensen hebben op 6dponog geen innesteling, dus geen symptomen. Topic is vooral bedoeld om het toch een beetje bij te houden, je moet wat op het rechtbanken @ptries voorzichtig gefeliciteerd Het gaat hier wel heel hard hoor dames. Ik kijk even aan of Ik het bij kan houden en blijf of toch het groepje straks ga verlaten. Maar lief zijn jullie wel hoor!
Helaas een witte test op 12 DPO. Waar dan die kwaaltjes die ik heb vandaan komen weet ik ook niet.. Vandaag nog andere dames testen?
@MrsWit Ah balen! Zeker als je kwaaltjes had. Mijn lichaam houdt me ook iedere maand voor de gek, dus ik probeer daar echt niet meer op te letten (eigenlijk niet te doen maar goed)...
@MrsWit voel me echt ziek... 'Wiebelbenen', misselijk en buikpijn... Ben nu op t werk, echt een beetje overleven vandaag
@Dicky34 beterschap! Hier vanmorgen toch nog een x getest, kon het niet geloven maar toch al een duidelijker streep als gister Foto's zijn van na 5 en 15min....