Hier heb ik vanmorgen een tweede test gedaan. Er is nog een klein beetje bruinverlies bij het afvegen en in combinatie met wat krampjes ben ik er nog niet helemaal gerust op. Het streepje is wel wat duidelijker geworden (nu 14 dpo). Hopelijk blijft hij oplopen... overmorgen nog een keer. Als hij aankomend weekend kan knallen dan durf ik mezelf wel op roze te zetten.
@owl welkom! @BlauwBloempje jeeeeeeeee! Kom maar op met die knaller! ❤ Zucht... Wéér 37,0 vanmorgen. Maar nu ook weer strontverkouden Idioot, maar toch speelt er weer vanalles door mn hoofd. Ben ongelooflijk opgeblazen (lijk wel 4 maanden zwanger ) , heb wat onderbuikpijn en af en toe wat steken... En mn libido is met 150℅ gestegen geloof ik Die witte testen zeiden genoeg, dus ik weet dat er niets is, maar na zo lang al bezig te zijn blijft die hoop er altijd he. 1 december doe ik de eerste ovu, laat m maar snel knallen!
Wiehooo @BlauwBloempje wat fijn!! Streepje is echt al mooi! Hopelijk snel een knaller, zodat je er wat meer gerust op kan zijn! @Dicky34 dan boft je vent nu met je haha!! Laat dat ei maar snel komen! @sedese hoe is het met jou? Ei geweest?
Ha meiden! mijn ei is geweest en ik ben inmiddels 8 dpo Voel me nog helemaal prima en ondanks dat we goed gebruik hebben gemaakt van de positieve ovulatietest heb ik het idee dat het niet raak is deze maand..stom he?! Vorige maand voelde ik me echt ontzettend zwanger op 8 dpo en bleek dit dus ook zo te zijn. Het is natuurlijk een stomme graadmeter om dat te gaan vergelijken..afwachten maar! Verder, sorry voor mijn afwezigheid in het groepje, ik heb lekker teruggelezen en ga weer meekletsen!
Zo stom, ik had zo ontzettend het gevoel dat ik zwanger het nieuwe jaar zou inluiden. Hebben meer meiden dit? Nu ik denk dat dit niet gaat lukken voelt het zo vervelend. en dan denk ik wat is dat ook voor stom doel waarom heb je jezelf dat wijs gemaakt het leek me gewoon zo'n mooi idee ofzo..
Heel herkenbaar! Had ik vorig jaar ook. Een mooi schoencadeau voor mn kids was ik al aan het bedenken om ze het bekend te maken.... Werkte totaal niet natuurlijk. Het gaat samen met hoop natuurlijk! Wie weet ga jij tóch zwanger het nieuwe jaar in
Noem me gestoord... Maar tóch een ovu én zwtest gedaan net. *voeg hier emoji van aapje met handen voor de ogen in* Edit: ik durfde dit bijna niet te posten, omdat t stom is. Maar ik deed het lekker toch. Puh.
Ai ai, ach we zijn allemaal nieuwsgierig, en als je lijf je voor de gek houd, tja ik kan je alleen maar gelijk geven.
Ik ben gewoon een soort van zenuwachtig, ik wil gewoon zo graag géén verlof in de winter, ik werd bij onze eerste echt zowat depressief door alle gebeurtenissen in combinatie met verlof in de winter(ben heeeeel slecht te pas als het vroeg donker is), dat ik eigenlijk had gehoopt de volgende keer in de zomer verlof te kunnen hebben. Super stom natuurlijk want zoiets plan je niet.
Hihi is had bij mijn 2e beide verlof. Vanaf 32 weken (ergens halverwege juni tot april ) of ik er blij van werd.. kwam liever normaal.uit een bevalling haha.
Bij twee had ik verlof in de zomer. Vond t wel fijn... Geen gedoe met broeken enzo , maar gewoon een lekker ruimvallend jurkje aan. Met 1 had ik verlof in de winter/lente... Had constant moeite om mn buik goed warm te houden en goede jassen te vinden. Niet ideaal!
Ik had heeel lang verlof. Mocht al vanaf 27 wkn niks meer doen. Heb in het ziekenhuis gelegen vanwege groeiachterstand en daarna nog ruim 9 weken thuismonitoring. Is een soort ziekenhuisopname, maar dan thuis. Was niet bepaald een pretje. Maar lekker rustig was het wel.