Huh ik test op dag 11 meteen positief. Ik had gisteren niet getest omdat ik vorige keer pas dag 16 positief testte. Ik weet de buikpijn gisteren aan mijn darmen. Ik vond het slijm wel apart. Ik ga wel vragen om controle echo, want ik vertrouw het niet. Hopelijk mag/kan dat.
Ach ja, zo is er voor elke periode in het jaar verlof hebben wel iets te zeggen. Ik hoop alleen heel erg dat bij mij alles compleet anders gaat als bij de 1e.
zou fijn zijn als je het even kunt laten checken! Heb je vaker last van wisselende dagen? Of altijd rond dag 16. Ik heb hem altijd op dag 11 positief dus het kan maar als je dat niet gewend bent is het wel even raar!
Zat later te rekenen en ik zit vandaag op dag 10 pas. Ziekenhuis gebeld. Bloed prikken en echo heeft geen zin, omdat er geen vergelijkingsmateriaal is. Dus moet een ronde overslaan. Balen Bij de kid/iui had ik tussen dag 13 en 15 positieve testen. Misschien nu anders ?
@aicirtap Balen dat je nu deze ronde moet overslaan zeg Ik ga voor de zekerheid iets eerder beginnen met ovu testen deze ronde, want direct na mijn ongesteldheid heb ik al (vruchtbaar?) slijmverlies. Normaal eerst een paar dagen niet.
Ooh! Bij mijn dochter had ik ook ruim.eerder mijn ei. Direct na de menstruatie lijkt mij wel vlug hoor maar he, zou t gewoon doen wie weet!
Hier afgelopen dinsdag een positieve ovulatietest gehad, deze maand ook maar eens begonnen met temperaturen en ook daar is te zien dat na dinsdag te temp met 0,4 graden gestegen is. Nu is het afwachten.
Meiden... Ik snap het niet meer. Mn temp was vanmorgen 37,2 (!). Sinds mn ongi is hij 1 keer gedaald naar 36,5 daarna weer naar 37 of hoger. ok, ik ben twee dagen ziek geweest tijdens mn ongi. Ik temp nu al bijna anderhalf jaar (en daarvoor ook gedaan bij mn andere twee kids) en dit nog nooit gehad, hooguit dat hij pas zakte na mn ongi. Ik zit nu op CD 11. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren... De boel is goed van slag iig!
@Dicky34 oh jee das balen, dat de boel zo ontregeld is. Ik heb echt nul komma niks verstand van tempen, dus kan je er ook helaas niet verder mee helpen.
Voor een eisprong is de temp meestal 36,5-36, 8 en na ei 37-37,3. Meestal daalt de temp de dag voor of van de ongesteldheid, soms pas als de ongesteldheid afgelopen is terug naar 36,5-36,8. Maar nu dus niet :/ Als een vrouw zwanger is, blijft de temp hoog. Maar ik ben twee dagen licht ongesteld geweest op 14/15 dpo en heb meerdere witte testen, dus dat ben ik iig niet. Wat dan wel?
Hier vandaag begonnen met ovu testen op dag 11. En toch al een licht streepje te zien. Geen idee of hij nog heel erg gaat oplopen. Misschien toch eerder mijn ei dan ik dacht
Ja werkt dat echt zo? Zo ver ik weet ben ik altijd 36.5/36.8, nooit boven de 37 graden .. hoe meer je dat dan? En hoe temp jij? Elke dag rectaal (beetje akward dat elke ochtend zo te doen ahha) wil het ook wel eens in de gaten gaan houden!
Dat is een action test he? Ik ga ze ook halen denk ik. Zit nu op dag 3 dus heb nog even tijd denk ik. Dat 12 ofzo starten of is dat al te laat?
Ja klopt is van de action. Ik gebruikte hiervoor die van CB, maar wilde nu mijn oploop wel eens zien. Ik ben nu op 11 begonnen en heb al een streepje. Ik hoorde wel ergens dat je beter niet voor 10.00 uur kunt testen. Ik moet toch veel werken dus test nu rond 17.00 uur