Okee! Tja ik werk enkel parttime savonds overdag druk met de kinderen haha.. las idd ook , 2e plasje na 10:00. Waar die 10;00 op gebaseerd is weet ik niet
Elke ochtend rectaal, voor ik überhaupt beweeg, net na het wakkerworden. Meestal zo rond dezelfde tijd. Bij mij is dat +- 6:00. Veel eerder of later klopt t niet meer. Ik wordt dan meestal wakker om te plassen... Soms ook niet. Dat is dan gewoon jammer Na zoveel jaar ben ik dat *pieppieppieppiep* wel gewend... Net als mn man hahahahahaha
Je hebt altijd wel LH in je urine, dus dat je een licht streepje ziet, is wel normaal. Je kunt idd beter niet voor 10u testen. Rond 17u is prima en als je merkt dat je testen (een stuk) donkerder worden, zou je 2x per dag kunnen testen.
Hangt van de lengte van jouw cyclus af. Mijn ei was meestal rond dag 19, dus ging op dag 13/14 beginnen met testen. Staat in de bijsluiter van de Action ook wel een handig schema, wanneer je het beste kunt starten.
whahahahahaha moest hier zó hard om lachen Ik denk dat een infrarood thermometer ook wel goed is, als je m steeds op dezelfde plek meet. Het gaat ook een beetje om het vergelijkingsmateriaal.
Na de piek springt je ei meestal na 24-48uur. Dus ik zou op het moment van de piek seks hebben en dan een dag niet en dan weer wel. Ook om het zaad optimaal te laten worden...
Hahaha ik had er een lading *dubbel lig smilies * bij gezet maar die post hij niet.. heb enkel rectaal in huis, want dat moest van de kraamzorg toen...
@aicirtap wat vervelend! @Dicky34 raar dat ie niet daalt, ik had dat vorige maand ook, maar toen bleef ik ook bloeden en had ook nog even tuurstreephe, dus ik vermoed vmk. Maar bij jou lijkt me dat gek. Zou die bloeding toch een innesteling geweest kunnen zijn? Hopelijk zakt ie snel! @MrsWit Die is echt nog heel licht hoor, je lichaam maakt vrijwel de helemcyclus wat LH aan, vandaar. Mijn streepjes zijn donkerder en dat al 4 dagen. Ik temp ook, maar doe het oraal, werkt niet bij iedereen even goed, maar ik zie duidelijk stijging. Dus dst kun je ook proberen @Lamia Je temp is dan meestal wel iets lager, 36.3/36.4 voor en 36.6/36.8 NA eisprong
Ik lees veel mensen die zeggen dat je niet met je eerste urine zou moeten testen. Waarom is dat? Staat wel in de bijsluiter dan je dat het beste kan doen, en ik moet zeggen dat met werk e.d. Het bij mij ook het beste uitkomt om met de eerste urine te testen.
Ik zit ook op CD 11 en die bloeding is al 9 dagen over... ALS het al een innesteling zou zijn, dan zou de test nu wel goed duidelijk moeten zijn, toch? Hij is gewoon wit... Het klinkt raar... Maar ik vóel me wel zwanger... Maar ja... De wens is de moeder van de gedachte...
Het testen met ochtendurine kan de test veel donkerder doen uitslaan, vandaar. Ik moet ook om 5:45 op mn werk zijn, dus test ik dan vaak rond 15:00 als ik thuis ben. Daarmee heb ik gewoon mn ei gevonden, dus later maakt niet echt uit. Uiteindelijk kun je de donkerste wel vinden hoor
Pff topic, 5:45 op het werk!?? Nu ben ik heel nieuwsgierig wat voor werk jij doet? ( ik zelf thuiszorg alleen in de avond waneer mijn man thuis is voor de kids en dus vanaf 19:00 tot 23:00
Ja ik test met van die digitale, dus word niet donker of licht haha. Ja ik ben ook wel benieuwd waarvoor je er zo vroeg uit moet haha!
Ik ben ontbijtkok in een goedlopend, lokaal hotel/restaurant, en nee, niet Van De Valk Ik maak het ontbijtbuffet en ik bereid de lunch voor en verzorg de lunch samen met collega's Waan-zin-nig om te doen! We hebben een eigen moestuin op het terrein en we werken alleen maar met lokale, biologische producten, dus géén groothandelshit!
Oo wauw dat klinkt leuk!! Dan snap ik dat je zo vroeg aanwezig moet zijn. Wat super ook van die moestuin! Ik ben een planten gekkie t seizoen is er nu niet naar maar van het voorjaar ga ik mijn burgerlijke rijtjes huis tuintje om toveren tot een kind vriendelijke moestuin alle zaden vanuit groentes liggen al klaar.
Die digitale . Is dat een 1 malige test? ( zelf nooit gebruikt dus heb echt geen idee!..) of gebruik je die een langere tijd?