Per verpakking zitten 10 strips die je in een digitale houder kan doen. Je kan dus 10 dagen testen. Een rondje is negatief en bij een smiley is je LH piek gevonden. Ik word altijd heel onzeker van streepjes, en dat ik dan zelf moet bedenken of ze donker genoeg zijn. Maar digitaal is wel aan de prijs.
Ze zijn heel handig, die digitale. Ik heb ze een tijd naast de dipsticks gebruikt. Als ik dan een donker streepje had deed ik even dubbel testen met een digitale van cb. Met een smiley daarop wist ik zeker dat ik mijn piek had gevonden.
@Lamia er is genoeg hoor! Aardpeer, pastinaak, rode ui... Eigenlijk alles wat onder de grond zit is nu te oogsten. Moet t wel gepland zijn natuurlijk Ook romanov, bloemkool, aardknol, bieten, appels, peren... Ok... Nu stop ik... Anders word ik te enthousiast
Whahaha. Er is niks geplant! Vooral een obsessie van kamerplanten ( lees , zeker 60 plus excl stekjes) maar wil ook meet met voeding gaan doen!sinds ik gestopt ben met roken is alles zo veel lekkerder en vind ik verse groentes zo veel beter. Dat wil ik zelf kunnen plukken wordt er zenn van
Jaaaaa ken dat! Ik had ooit een moestuin, maar die moest weg voor huizen . In mijn eigen tuin groeit niks goed (behalve een boom en klimop) omdat het op het noorden ligt, dus helaas te weinig zon
Nahw jammer dat!!! Wij wonen hier net een jaar, dus nog heel.niet aan de tuin toegekomen.. wel op het zuiden
Dat wil ik deze keer ook doen! 2 rondes is het niet gelukt met alleen de cb, ben ook benieuwd of na mijn piek hoe snel hij afzwakt. Dat ei, van columbus, moet toch een keer gevonden worden.
Ik ook niet.... maar de horecakeuken zit gewoon in mn bloed denk ik... Al heel veel geprobeerd, maar na 5 jaar kinderloos erin gewerkt te hebben is het me altijd blijven trekken. Vanwege mijn kids komt dit gewoon het beste uit. 5:45 beginnen, 14:00 uur klaar en thuis voor de kids thuiskomen. Het is ook een ongelooflijk fijn bedrijf, waar ik me fijn en thuis voel. Ik twijfel ook absoluut niet aan mijn contract als ik zwanger zou worden. In maart werk ik er een jaar en zou ik een vast contract krijgen. Dan wil ik ook weer de MMM in en ga dit dan ook aangeven bij mijn chefkok. Ik werk parttime (3 dagen) dus dat scheelt een hoop denk ik.
@chantalvl op mijn ovutesten staat testen tussen 10-20 omdat LH overdag geproduceert wordt en je daarom vaak weinig hebt overdag. Ik test nu eigenlijk altijd zo tegen de tijd dat mijn dochter naar bed gaat, hoop dat het werkt. Ochtenduren zou ik ook wel handig vinden. Uiteindelijk werken die cb ook op een streepje haha, alleen interpreteert de test het resultaat voor je! Dus eigenlijk weet je minder, want als de test eerder uit zal slaan door geconcentreerde urine(mocht die theorie kloppen) krijg je mogelijk sneller een vals positieve test en waarschijnlijk ook meerdere dagen, dan wanmeer je met streepjes op zoek gaat naar de meest donkere test. Je krijgt ook met een cb nooit zekerheid dat je ei 8e gesprongen, als je de at wil zal je moeten tempen. Wat een leuk werk @Dicky34 Ik ben plantenbioloog en zou maar al te graag wat meer met moestuin en zo bezig zijn, maar Ik heb een balkon op het zuiden en het is onmogelijk om daar in potten iets in leven te houden, het wordt er in de zomer gewoon te warm
Bedankt voor je uitleg! Zal al die dagen rond om ovulatie wel seks hebben haha. Ik vergeet savonds zulke dingen gewoon, dus sochtends is voor mij de beste optie. Verklaart wel waarom ik vorige maand met die paarse testen eerst 7 dagen een smiley had voordat ik een knipperende smiley kreeg.
*zucht* wéér 37,2 vanmorgen en dat na een beroerde nacht... Mn mannetje kwam bij me liggen na een verschrikkelijke nachtmerrie dus ik lag klem tussen twee mannen En korter slapen betekend meestal lagere temperatuur... Nah... Nu dus niet...
Wat vreemd. Misschien een stomme vraag, niet wat je wilt horen en totaal niet zwangerschap-gerelateerd, maar zou het kunnen dat je een klein griepje of iets te pakken hebt? Omdat je vorige week ook zo misselijk was...? Zou dat je temperatuur iets omhoog geduwd kunnen hebben?
Ook nog even een test-update. Vanmorgen wel een heel duidelijk streepje, daar kan zelfs twijfel-ik niet omheen. Ik begin toch langzaam te geloven dat dit frummeltje blijft plakken! Er is nog een testje over, voor zaterdag. Geen idee of ik daarna van de testen af kan blijven maar dan zou hij met dit tempo toch wel moeten knallen. Ik ga mezelf voorzichtig op roze zetten.
zou héél goed kunnen inderdaad! Ben wel wat verkouden, maar dat ben ik wel vaker... Mooie test! ❤❤❤ Je mag het gaan geloven hoor! Heb je al een CB in huis?
Ik hoop voor je dat ‘ie snel weer zakt naar normaal. Zo kun je er ook weinig mee. Nog geen CB in huis, maar dat is wel een goed idee. Ik moet vanmiddag toch wat boodschappen doen, dus kan er best eentje meenemen. Vindt mijn man vast ook leuk om te zien.
Door tot iedereen op ROZE NOD-lijst ronde 2 27 november Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 3 december MM01 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 6 december Mamaloo - 33 jaar - 2(3)e kindje - ronde 6 7 december (3) Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Talithaaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 chantalvl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 8 december (1) MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 9 december (3) Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Aicirtap 39 jaar - 2de kindje - ronde 2 (gokje qua datum) Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 15 december (1) D1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 16 december (2) Lamia -26 jaar -3e kindje -ronde 2 (nod op de gok) Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 december (1) Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 15 Totaal (14) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) NOD-lijst ronde 1 ♡♡♡♡♡9 november (2) Roos - 26 jaar - 3e kindje - ronde 22 12 november (2) Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 13 november (2) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 17 14 november (3) Swayer - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 ♡♡♡♡♡Totaal (32) Wachtbankje (16) Zwanger (6) Ongesteld (14) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (1) ZWANGER (9) ♡♡♡♡♡ ZWANGER IN NOVEMBER (9) - 25% • Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 - ?!? • Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - 14 juli 2020 • Liana84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 - 18 juli 2020 • Freddel - 30 jaar - 1e draagkindje - ronde 3 - ?!? • Patricia - 33 jaar- 2e kindje - 21 juli 2020 • Boju - 30 jaar - 1e kindje - 3e ronde - 21 juli 2020 • Anonima257 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 - 22 juli 2020 • Leonie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 25 Juli 2020 • BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 3 - 27 juli 2020 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.