@BlauwBloempje Prachtige oploop! @Dicky34 Ben een paar dagen offline geweest maar je temperatuur dus nog steeds 'van de leg'? Wat balen zeg! Al eens hier in (temperatuur)forum gevraagd? Ik heb er echt 0,0 verstand van...
@Boju ja... Maar daar zit iemand die me in het verleden voor vanalles heeft uitgemaakt (serieus), zo erg dat het beheer er aan te pas moest komen om haar te waarschuwen... Dus ik denk er niet over...
@Dicky34 Dat meen je! Laat dan maar inderdaad... Als het wel blijft aanhouden wellicht eens balletje opgooien bij de huisarts of er een verklaring voor kan zijn?
We hebben in het verleden (okt '18 tot maart '19) in de MMM gezeten, met Clomid en ei-echos. Ben toen even gestopt vanwege mn nieuwe baan, maar het plan is om er weer in te gaan in maart, dan vertel ik het mn baas ook. Dan moeten we tóch naar de huisarts. Voor nu wil ik het 'gewoon' zo proberen, want waarschijnlijk gaat hij me dan weer doorsturen naar de Fertiliteit. Ik wacht t nog even een weekje af, kijken wat er gebeurd. Misschien is mn verkoudheid dan over, dan kan ik kijken of het daaraan ligt...
Hier lichtelijk stress omdat de CB die ik vanochtend deed (nog had liggen) 2-3 aangeeft. Zat al helemaal in mijn hoofd dat dit nu 3+ zou moeten zijn...
@Dicky34 Je kan niet gelijk weer door naar Fertiliteit? Verplicht eerst weer langs de huisarts? Hopelijk ligt het voor nu dan aan je verkoudheid. Is dat ook weer een onzekerheid minder lijkt me! Het zou voor jouw man / vriend het 1e kindje zijn toch?
Bij mijn eerste kindje gaf hij ook 1 week minder aan dat dat ik daar werkelijk was. Ik teste toen met ruim.1 week over tijd maar gaf ook minder aan.. uiteindelijk met bijna 42 weken bevallen dus ach hahah het maakt allemaal ook niet uit. Zwanger is zwanger
@Lamia Medische Malle Molen. (Als ik het goed heb in ieder geval, haha!) Dank voor je reactie! Laatste dagen hier wat minder actief geweest omdat ik merkte dat ik constant met de zwangerschap bezig was. Veel online opzoeken, doemscenario's e.d. Vandaar dat ik nu gelijk al in de stress schiet denk ik, heb teveel gelezen over miskramen etc. Denk dat ik echt pas kan genieten als ik zeker weet dat het oké is, maar moet nog geduld hebben tot 10 december voor de 1e echo.
Pffff ik snap je onzekerheid! Lekker niet meer testen, meis, je bent hardstikke zwanger! ❤ Ja, wordt zijn eerste. Omdat ik langer dan een half jaar eruit ben, moet ik weer opnieuw een doorverwijzing vragen. Raar, maar waar.
@Dicky34 oh wat raar is daar een speciale reden voor dat als je langer dan een half jaar er uit bent je weer opnieuw een doorverwijzing moet aanvragen? Ik heb het hele verhaal even doorgelezen van de ovu testen. Maar dit moet dus altijd als ik het goed begrijp op.een vast tijdstip?
Rare cyclus. Vandaag weer veel buikpijn (darmen of een ei?) en opeens weer afscheiding. Ben paar dagen logeren bij mijn moeder. Dus kan niet testen. Ik zat nu nog te dubben vanmorgen testen of niet. Maar een vriendin zei met zo rare cyclus zou ik deze maand niet voor inseminatie gaan. En ik heb de griepprik gehaald, had ik anders niet gedaan.
Ik had gisteren ook ineens super last rechts in mijn lies normaal met ei pas. En toch wel vruchtbaar slijm? Weet niet goed hoe dat eruit ziet. Vanmiddag als ik thuis kom weer ovu test doen en vanavond maar gezellig hebben
Hmmm, op welke dag van je cyclus zit je vandaag? En gezellig maken kan altijd toch... baat het niet dan schaadt het niet.
Brrr! Last van rammelende eierstokken door schattige baby filmpjes! Laat het maar gauw 1 december zijn! Kan ik er 1 maken xD..
Heeeeel herkenbaar. Al moet ik zeggen dat mijn peuter met driftbuien vandaag m’n eierstokken weer tot bedaren heeft gebracht hahaha.