Nou ik heb het nog niet eerder zo meegemaakt, hij kwam uit bed en toen we beneden waren was hij compleet overstuur. Ik had ook geen idee waarom. Gelukkig is hij meestal heel erg lief.
Nachtmerrie over sinterklaas gehad ? Hier kwam mijn dochter om half 2 ineens aan bed om er tussen te liggen en om half 6 dachten beide kids tegelijkertijd naar beneden te gaan voor hun schoen (sinterklaas dus) maar ze zijn nogsteeds vrolijk ondanks het vroege uurtje en school drukte xD
Ik zit nu 10 dagen na menstruatie. Wel echt vroeg voor een ei denk ik. Vanmiddag nog ovu test gedaan en niet donkerder dan die van gisteren. Meestal komt mijn ei rond zaterdag
Haha zou onbewust kunnen hoor. Heb niet het idee dat hij Sinterklaas al heel bewust mee krijgt. Maar misschien door drukke kinderen daardoor op de opvang, dat hij ook wat van slag is.
@MrsWit, speciaal voor jou even uitgeschreven. Ik zit op het moment nog bij ditzo maar ga naar Vgz. Dit doe ik via united consumers. Daar spaar je elke maand een klein bedrag, dit mag je opnemen wanneer je wilt.
Ik gebruik de paarse ook en daarbij zeggen ze juist dat je de eerste urine moet gebruiken. Ik vermoed dat in de ontwikkeling van de testen rekening is gehouden hiermee. Hij heeft zo lang geknipperd door een toename in je oestrogeen, niet doordat je lh al aan het toenemen is.
Dan ben ik erg benieuwd waar jij verzekerd bent. Vorige jaar was gemiddeld volgens mij 120 al basis verzekering.. Ik gebruik ze ook altijd in de ochtend, vorige maand ging dat prima. Twee keer leeg rondje, daarna twee dagen knipperen en daarna een smiley.
Daar ben ik ook best benieuwd naar Ik heb trouwens eerst via independer gekeken en daar kwamen vgz en zilveren kruis uit, naar mijn wensen. Ze kunnen goedkoper, maar ik wil zelf kunnen kiezen welk ziekenhuis ed.
Sorry als ik niet op iedereen reageer. Ik lees alles wel. Neem me elke x voor om beter op iedereen te reageren, maar lees zo veel, kan het niet allemaal onthouden
Haha hier hetzelfde verhaal. Niet altijd tijd om te reageren of het gesprek is al een paar pagina’s verder haha. Ik like vooral en lees alles
Nou wij hebben een gezins verzekering . Samen rond de 240 euro. Zal dus rond de 110 op zijn. (Idd alleen basis, als je ziet wat er in de basis al vergoed word.. wij hebben nooit medische kosten. Als je dat berekend ben je op jaar basis meer kwijt aan verzekering dan dat je verbruik. En ja dat betekend wel dat je als je wat hebt de volle mep moet betalen maar 9 van de 10 keer nog steeds minder dan een goed dekkende verzekering. Meen dat we bij zekerzorg zitten? Weet het eigelijk niet zo goed hahahaha
Kinderen zijn altijd gratis he. Had even gekeken op hun site, is idd 120 pp, alleen basis. Dat betekend dat je voor kraamzorg, poliklinische bevalling etc je eigen bijdrage moet betalen. Dan ben je uiteindelijk meer kwijt.
Bij mijn vorige 2 bevallingen werd kraamzorg deels uit het basis gehaald en een deel idd eigen kosten maar dat was nog goedkoper dan de verzekering omhoog gooien. Ik heb een indicatie en dus het ziekenhuis is gratis voor mij
Ja dat is een ander verhaal. Ik heb geen indicatie en mag niet bevallen op onze slaapkamer, deze is 2 hoog. Dus wil wel graag dat het vergoed wordt. Dan kan ik de rest ook laten vergoeden
Zeker! Gelijk heb je. Nee mag dat niet nee? Bij mijn eerste woonde we nog in een flat op 1 hoog, is toen nooit gezegd.
Naast dat het natuurlijk ruk is dat ik een indicatie heb vind ik he t wel heel fijn dat ik snel in het ziekenhuis mag zijn. Geen zooi in huis