@MrsWit mooie piek gisteren. Nog wel ff doortesten, maar denk wel dat ie lichter gaat worden. Uiterlijk morgen je ei dus nog ff flink gezellig maken
De start van de piek is belangrijk. Vanaf daar springt je ei tussen 24-48 uur. Wij hebben twee dagen achter elkaar seks gehad. Zou vnv gewoon weer doen. Als je man prima zaadkwaliteit heeft, kan dat echt geen kwaad.
Gisteren hele dag geen bloed, en s avonds opeens inlegkruisje vol. Vandaag soms een mini beetje bij afvegen of in inlegkruisje. Maar kan dit geen menstruatie noemen. Zwangerschapstest nog gedaan negatief. Morgen ziekenhuis bellen. Want geen idee wanneer en hoe ik verder moet. Ik wil gewoon snel verder. Als het allemaal zo moeilijk en ingewikkeld gaat zijn met mijn cyclus dan neig ik naar toch ivf te doen.
Wel leuk zo'n 2e lijntje.. jammer dat het een ovu test is hahah. De gene die dit vaker doen , hij is laag nu maar hoe snel kan dit oplopen? Omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus loopt omdat ik 1 week overtijd was vorige periode
Dat verschilt heel erg. Jammer dat ik mijn rijtjes ovu testen niet meer heb. Hij kan oplopen, maar kan ook in één keer knallen.
Ja ik heb vorige keren na mijn piek minder actief geweest. En wellicht is dat wel mis gegaan. Als hij gisteren of vandaag is is uiterlijk maandag ochtend gesprongen. Dus zeker denk ik tm woensdag nog gezellig hebben. Ik heb nog 4 testen dus zolang ga ik nog door
@MrsWit ja idd. Je vergroot je kansen door gewoon lekker even door te gaan nog na je piek. Wij hebben sws op de dag van en de dag na de piek seks gehad.
Ja snap ik! Heel lastig inderdaad. Zeker omdat je zo afhankelijk bent van. Wij hebben nog het geluk op meerdere momenten. Maar bij jou is het neem ik aan 1 kans per keer? Hoe doe je dat precies als ik vragen mag. Je bekijkt wanneer je ei-sprong is en die dag is dan de inseminatie?
@aicirtap vervelend dat je cyclus zo enorm van slag is! Ik begrijp dat het lastig is, hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis je er verder bij helpen zodat je weer verder kunt! @MrsWit die wachtweken zijn het vervelends he! Die weken voor de eisprong vind ik altijd ‘rustig’, kan toch niks doen om het te bespoedigen dus ben ik er wat minder mee bezig. Rond de eisprong heb je het idee dat je het in eigen handen hebt, dus kun je echt wat doen. En daarna maar wachten... Maar hopelijk wacht jij nu op wat moois! Laat dat zaadje maar snel dat eitje vinden zodat je over ong 2 weken een positieve test in handen hebt!
Ja heel herkenbaar. Ik ben echt 2 weken super relaxed geweest. Nu inderdaad alles eraan aan t doen. Ik wil er niet teveel op te hopen dat het gelukt is want ik weet hoe de teleurstelling voelt. Maar hopelijk krijg ik ook die 2 streepjes te zien.
Ja dat wachten! Heel vervelend. Ik heb nog niet eens ene positieve ovulatie test in handen gehad deze maand, heb er een hard hoofd in.
Bekijk bijlage 634381 Ik heb soms het idee dat het wachten op een ei erger is dan het wachten op je NOD haha! Gelukkig heb ik die van mij gevonden! Benieuwd wanneer ik mijn temp ga zien stijgen. Vanavond is hij ongeveer even positief als vanmorgen. Voor @Lamia hier is mijn rijtje,zoals je ziet gaa tg het best plots, alhoewel hij bij mij al wel donkerder werd
Bij mij schiet het ook ineens omhoog. Vanmorgen was mijn piek. Gisterenavond en vanavond seks gehad, dus goede timing denk ik zo
Bij een positieve ovulatietest de volgende dag inseminatie. Ik hoop gewoon ook niet december te moeten overslaan en te wachten op een normale menstruatie.