Mijn ovu test van vandaag is minder dan gister!? Zie nu nauwelijks een streepje. Gaat ie dan over een paar dagen nog wel oplopen?
Door tot iedereen op ROZE NOD-lijst ronde 2 27 november Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 3 december MM01 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 6 december Mamaloo - 33 jaar - 2(3)e kindje - ronde 6 7 december (2) Talithaaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 chantalvl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 8 december (2) MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 9 december (3) Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Aicirtap 39 jaar - 2de kindje - ronde 2 (gokje qua datum) Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 15 december (1) D1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 16 december (2) Lamia -26 jaar -3e kindje -ronde 2 (nod op de gok) Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 december (1) Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 15 Totaal (14) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ZWANGER (9) ♡♡♡♡♡ ZWANGER IN NOVEMBER (9) - 25% • Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 - ?!? • Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - 14 juli 2020 • Liana84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 - 18 juli 2020 • Freddel - 30 jaar - 1e draagkindje - ronde 3 - ?!? • Patricia - 33 jaar- 2e kindje - 20 juli 2020- 10 dec 1e echo • Boju - 30 jaar - 1e kindje - 3e ronde - 21 juli 2020 • Anonima257 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 - 22 juli 2020 • Leonie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 25 Juli 2020 • BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 3 - 27 juli 2020 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Oef, wat is er weer een hoop gekletst meiden! Ik kreeg even geen meldingen meer. Heel veel succes voor de meiden die al op het wachtbankje zitten! Ik duim voor een mooi december cadeau voor jullie.❤️ Hier heb ik vanmorgen mijn laatste zwangerschapstest er tegenaan gegooid en het lijkt nog steeds op te lopen... dus nu toch maar het ziekenhuis gebeld. 11 december kan ik terecht voor een eerste echo. Spannend en duurt zoooooo lang. ...is er nog plek op dat wachtbankje?
Ik moet nog bij lezen, maar alvast een update van mijn kant. Ik dacht gisteren mijn piek te hebben, vergat vanmorgen bijna te testen, toch nog even snel gedaan en toen was de streep nog duidelijker Dus dan zal vandaag wel mijn piek zijn? Ga vanavond nog een test doen.
Dat dacht ik na gisterenavond eigenlijk al Ook omdat ze nog nooit zo duidelijk zijn geweest bij mij en zeker niet op meerdere momenten. Ben benieuwd hoe de test van vanavond is.
Zeker!Mooie oploop ook. Ik ben dan vandaag voor de 2e keer ever aa het testen maar hij werd er niet duidelijker op... (maar vermoed zondag mijn ei)
@Ior Mijn LF was vorige maand ook zo kort, dus hier hoop ik hetzelfde. EN ja dat slijm kan soms ook vet verwarrend zijn en weer veranderen binnen de dag.. daarom vind ik dat tempen wel fijn. @Lamia Ik zou bijna denken dat het toch je piek was, maar zou ook nog even doortesten, lastig! @Deb89 je ei springt 24-48u na het begin van je piek! Dus waarschijnlijk was gisteravond het begin en vanmorgen de top, goede kans dat hij vandaag springt. Ik zag hetzelfde gisterochtend en gisteravond (met piek gisteravond) en hij is nog steeds bijna net zo hoog als gisteravond, maar temp heeft bevestigt dat hij echt gesprongen is. Ik zou er in iedre geval maar even lekker gebruik van maken.
Oh haha, dat is wel vroeg dan ja. Dan heb je gewoon LH uitschieters misschien haha! Maar het kan natuurlijk wel he, een ei rond dag 10. Maar hij is toch ook lichter dan ik net dacht, komt een beetje door dat indrooglijntje. Dat schommelen had ik ook wel hoor met mijn LH
Vanavond is het hier erg rustig gebleven tussen de lakens. Maar hé die zwemmers overleven wel 2-3 dagen. Nu zei een vriendin dat een ei 12-24 uur later springt. Internet is daar ook erg wisselend over. Nu zal dat wel bij elke vrouw anders zijn. Maar ik heb overduidelijk zaterdag op zondag nacht mijn piek gehad en zaterdag en zondag gezellig gehad tussen de lakens. Dus ik ga er vanuit dat ik wel goed zit. laten we allemaal maar weer hopen op die plakkers!!!
Heeeeee goedemorgen! Konden jullie ook een poosje niets plaatsen? Ik zit nu op CD 17 en mn temp lijkt nu eindelijk constant 36,6-36, 8 (met wat lage uitschieters door heel vroeg opstaan). Ik heb twee apps, allebei zeggen ze tussen 1 en 5 december vruchtbaar. Dat worden wel heel gezellige avondjes... Vrijdag of zaterdag begin in met testen denk ik.
Goedemorgen! Hier was de boel ook een tijdje uit de lucht inderdaad. Ooohhh spannend allemaal weer meiden! Zet ‘m op, ik duim voor jullie!
Jeetje @Dicky34 dat duurde lang met je temp! Mijn temp blijft soms de eerste dagen ook hoger, maar niet zo lang! Misschien toch iets onder de leden gehad? Nu opmaken voor de heerlijke avondjes @MrsWit Volgens mij is het een beetje afhankelijk "waar" je op je piek zit (en hoe hoog die piek dan is). Hij kan zeg maar al waarnemen terwijl je LH nog aan het stijgen is, terwijl hij op de top is en terwijl hij weer aan het dalen is. Soms heb je dus zelfs nog een positieve test terwijl je ei al is gesprongen. Bij mij sprong hij dus op de dag zelf, maar het is soms ook 2 dagen later als je vroeg in je piek positief testte. Dus belangrijkste is dat je er gewoon meteen gebruik van maakt en dat heb je gedaan! Wij hebben voor de zekerheid het vanmorgen ook nog even gezellig gehad, je weet maar nooit , maar volgens mij was dit meer voor de gezelligheid hahaha Duimen duimen duimen.. 2dpo!