Goedemorgen! Kon gisteravond inderdaad niet op de website komen. En kreeg al tijdje geen meldingen meer... @Dicky34 Fijn dat je temperatuur inmiddels weer stabiel is! Duim voor jullie dames!
@Akka 2 dpo alweer! Jeetje wat gaat dat snel! (Behalve die wacht weken dan ) Hier ook idd cyclussen gehad waarbij mn ei pas twee dagen na de piek was gesprongen en een paar op de dag zelf... Geen peil op te trekken eigenlijk... Ik merk dat ik het héél graag wil deze maand... Meer als anders. In maart '20 zijn we 2 jaar bezig en (hoe onmogelijk dat ook te plannen is) zou ik een zomerkindje zó leuk vinden ❤. Bekende vrouwen om me heen lijken maar zwanger te worden en te bevallen... Hoe moeilijk te ook ging of hoe onmogelijk t ook leek te zijn... Nu wij nog! Allemaal op roze deze maand! ❤
LH piek geeft alleen een goede richtlijn, wil je t precies weten, dan moet je gaan tempen. Gewoon rondom de LH piek veel seks, zit je altijd goed @Dicky34 fijn dat je temp weer normaal doet! Ik duim voor jullie, dames!!
Dan komen de vruchtbare dagen er aan, krijg ik buikgriep! Vannacht de hele nacht zitten overgeven en hou nog niks binnen nu inmiddels ook diarree *blerhh* het lukt mij niet eens in de kinderen op te halen van school en kdv. Mijn man komt zo maar thuis. Heb dit werkelijk nog nooit zo extreem gehad!
@Lamia dat is flink balen! Hopelijk knap je snel op. @Dicky34 zo herkenbaar. Bij mij is iedereen ook zwanger of net bevallen. Je gunt het iedereen, maar jezelf net iets meer haha. Ik ben ook gestart met ovu’s. Doe nu digitaal en die van de action ernaast, eens kijken of er goede streepjes op komen (ik ben meestal niet zo’n streepjes plasser) maar ik wil ook gewoon een keer een knaller met twee lijntjes.. al is het maar een ovulatietest tot nu toe met weinig succes. Zit nu op CD 14, verwacht m’n ei op CD 17. Maar ik zie lichte streepjes en witte rondjes. (—> moet hier best wel om lachen, als een leek toch deze bovenste tekst leest denkt ‘ie toch dat we in geheimtaal praten?)
@Lamia he getver! het heerst enorm. Ik bleek het ook gehad te hebben, tegelijk met mn ongi. Op mn werk en hier thuis hebben we het ook allemaal gehad Beterschap meis! Gelukkig duurt t maar 1, hooguit twee dagen.... Ik hoop dat je toch een beetje rust kan pakken en zoveel mogelijk even dutjes kan doen tussendoor. Knuf!
Omdat mijn man thuis kwam (thuiswerken) hebben tor 1700 geslapen! Dat is lang geleden dat ik even asociaal kan uit zieken. Nog niks kunnen enkel een half kopje thee op..en koorts.. was sinds gister begonnen met mijn temp te noteren (gewoon voor de leuk ) gister was hij in gezonde toestand 37°, dat is echt hoog voor mij! En tja vanmorgen 39° dus zo betrouwbaar is dat nu niet
O man... Ik HD dat ook precies net na mn ongi om vervolgens griep te krijgen.... Handiiiig! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt Meis! ❤
Er zijn hier mensen ervaren met ‘Smurrie’ . Als je een soort gelklodders hebt, wat hoort daar een beetje bij? Ik merk dat ik dat sinds een aantal maanden elke maand heb, maar nooit echt opgelet rond welke periode ik dat heb. Tis net of ik de haargel van mijn man heb gepakt.
Ken ik ook hoor. Volgens mij is dat vruchtbaar slijm. Alleen ik ben niet zo ervaren in je slijm herkenen. Want ik heb nog geen 1 keer plakkerig draden trekking slijm gehad.
Ja zeker!heb ik nu momenteel .. de voorbode op je vruchtbare slijm die net iets minder gel achtig is!
Rond welk moment zou je dat normaal heb en dan? Rond Lh piek? Of echt tijdens ovulatie. Ik ben echt niet bekend met al dat vieze spul, maar het is altijd zo verschillend, je zou er inderdaad best veel aan af kunnen lezen .
Door tot iedereen op ROZE NOD-lijst ronde 2 27 november Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 3 december MM01 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 6 december Mamaloo - 33 jaar - 2(3)e kindje - ronde 6 7 december (2) Talithaaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 chantalvl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 8 december (2) MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 9 december (3) Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Aicirtap 39 jaar - 2de kindje - ronde 2 (gokje qua datum) Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 15 december (1) D1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 16 december (2) Lamia -26 jaar -3e kindje -ronde 2 (nod op de gok) Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 december (1) Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 15 Totaal (14) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ZWANGER (9) ♡♡♡♡♡ ZWANGER IN NOVEMBER (9) - 25% • Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 - ?!? • Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - 14 juli 2020 • Liana84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 - 18 juli 2020 • Freddel - 30 jaar - 1e draagkindje - ronde 3 - ?!? • Patricia - 33 jaar- 2e kindje - 20 juli 2020- 10 dec 1e echo • Boju - 30 jaar - 1e kindje - 3e ronde - 21 juli 2020 • Anonima257 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 - 22 juli 2020 • Leonie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 25 Juli 2020 • BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 3 - 27 juli 2020 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb mezelf ook maar op het wachtbankje gezet! Volgende week zaterdag het moment van de waarheid! Spannend!
I k heb het zo'n 2 dagen voor mijn eisprong. Dat slijm is dan is vergelijkbaar met eeh spuug? Speeksel? Doorzichtig en licht elastisch. Ik ga vanaf.morgen toch ook maar weer ovu testen doen want als ik vandaag al die slijm heb.. dan is mijn ei eerder dan geplant (zou zondag pas zijn)