Net een ovu gedaan toch... Vanwege een gespannen onderbuik. Heb er toch 15... De app zegt 'high'... Nou, denk het niet
Ik gebruik sinds vorige maand deze app, even kijken wat ik ervan vind. Deze gebruik ik naast FF. FF heeft eigenlijk altijd, al jaren, gelijk. Ik vind het wel frappant dat ze vanaf LH 10 de test al als 'high' bestempelen!
Hoe voel je je? Kom je de eerste weken een beetje misselijk-vrij door? Vandaag eerste echo, toch? Spannend! Heel veel succes vanmiddag!
Haha @Dicky34 die apps zijn dus ook lekker duidelijk! Welke gebruik je voor het uitlezen van je strips, dan ga ik die in ieder geval niet gebruiken haha!!
Schiet mij maar lek... heb al een smiley! Geen knipperende gehad... maar heb nog maar lichte streepjes... wel of geen piek??
Die van gisterenavond lijkt me wel duidelijk hoor! De app is femometer. Had die nog nooit eerder gezien, dus ik denk ik probeer t is... Welke hebben jullie, waar je m kan uitlezen?
Ik had Premom maar die vond ik zo onduidelijk.. dus nu maar gewoon datum op de stick. Zou wel balen zijn als m’n ei morgen is.. heb beurs dus ben mega laat thuis...
Ik ontdek net dat m'n bmm best wel open staat en ik rekbaar slijm heb! Dat zou wel 'vroeg' zijn voor mijn doen... CD 18 vandaag... Vandaag en morgen maar ff sexy lopen te wezen dan... Vanmiddag ook nog maar ff testen voor de zekerheid!
@D1987 Ik zou dan ook die van gisterenavond denken. Bij mij waren ze deze ronde heel duidelijk, maar ik heb ook gehad dat dit dan het donkerst en dus waarschijnlijk de piek was.
Tuurlijk mag je dat vragen Ik werk als verkoopmanager bij een projectontwikkelaar, ik regel dus alles rondom de verkoop van onze nieuwbouwprojecten. Komende dagen is er een exclusieve Woonbeurs in Ahoy, daar staan wij met twee projecten. Morgen avond is VIP avond, duurt tot 12. Maar mijn vriend werkt in de bouw, dus die is sochtens half 6 al op... dus als ik thuis kom morgen ligt hij echt al in coma
Ik test wel nog even door... ben wel benieuwd hoe de afloop dan weer is. Dan hoef ik volgende keer niet die dure CB te nemen
Meh :/ Maar lijkt me wel cool werk! Veel plezier morgen! @Liana84 laat je straks wat weten hoe het was?
Mijn ovu test ( in verschikkelijk geconstateerd middag urine, vanwege nog niks hebben gegeten of gedronken op 1 koffie na , sinds eer gister) Dit moet wel hard negatief zijn? Als zelfd de controle niet donkerder word? Zal ik straks nog eens testen?