Haha ja die testen vliegen de deur uit. Hier laatste dag bloed, dus ik moet nog wel even wachten met testen enzo
Nee dat lukt vast niet maar 9 dpo moet je lukken. Ik kan tot het einde hier meelezen verwacht ik, dus van mij hoef je niet eerder te beginnen met testen
Normaal kan ik het wel prima timen en gebruik ik iets van 5 testen Max, maar nu met die teunisbloemolie, en al iets aan gewicht afgevallen en ineens al afscheiding, durfde ik t niet aan te wachten. En nu heb ik dus al 9 cb testen gebruikt zonder resultaat. Volgens de app is vandaag mijn meest vruchtbare dag en morgen ovu, dus we gaan het zien of de testen dat ook uitwijzen.
Hoi meiden, In bijlage hier mijn testjes, rara wanneer was mijn ei? Eerste keer dat ik dat gedaan heb met testjes van de action. Wij hebben 3 avonden geklust : zaterdag - , maandag - en gisterenavond. Ik zit nu op het wachtbankje
Na je piek springt je ei tussen 24-48 uur, dus als je vandaag nog gezellig kunt maken, dan kun je nog steeds op tijd zijn. Wanneer je ei echt springt, weet je alleen met temperaturen. Maar heel duidelijk je piek gevonden .
Het valt mij nu pas op dat FF mijn nod op 31 oktober heeft gezet ivm vorige cyclussen Ennnn heel stom heb nu ontzettende drang om ronpertjes te kopen, maakt mijn hoofd me nu gek???
NOD-lijst 1 t/m 15 november 2020 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡ 1 November (3) Mamavantwee37 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Clad - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 ♡ 2 November (4) 1985breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Slowly - 37 jaar - 2 kindje - ronde 1 Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 13 Kattenmama - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 ♡ 3 November (3) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 4 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡ 4 November (6) Doeline - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Louise92 - 28 jaar - 2e Kindje - ronde 8 BabyGirlGreen - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 1 Emmetjeboogschutter - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 ♡ 5 November (0) ♡ 6 November (0) ♡ 7 November (0) ♡ 8 November (1) Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - 2e ronde ♡ 9 November (2) Savera - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - 2e ronde ♡ 10 November (1) Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde ♡ 11 November (1) Gate - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 (ronde 8 na mk) ♡ 12 November (1) Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - 18e ronde ♡ 13 November (2) Kwis - 31 jaar - 2de kindje - 4de ronde Haileybaby- 32 jaar - 3e kindje - ronde 18 ♡ 14 November (0) ♡ 15 November (2) Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk ♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachtend op de eisprong (19) Wachtbankje (9) Tuurtest (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Heb de lijst weer even aangepast! Als je wat in de lijst aanpast moet je ook de quote onder aan de lijst weghalen.
Welke app gebruik je en hoe heb je m ingesteld? Ik zou zeker nog door blijven testen. Je kan zomaar morgen ineens uit het niets een knaller hebben.
Ik denk dat je meer op je ovu test moet afgaan dan een app Doortesten, morgen kan het zo knal positief zijn