Ja, maar ga vanmiddag nog een kv doen. Ik testte bij mij vorige zwangerschappen ook beter in de middag en anders blijft het gewoon afwachten
Kan iemand mij van het wachtbankje halen en mijn Nod verplaatsen naar de zesde? Ik ben zo A technisch
NOD-lijst 1 t/m 15 november 2020 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡ 1 November (3) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Clad - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 ♡ 2 November (3) Slowly - 37 jaar - 2 kindje - ronde 1 Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 13 Kattenmama - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 ♡ 3 November (3) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 4 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡ 4 November (7) Doeline - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Louise92 - 28 jaar - 2e Kindje - ronde 8 BabyGirlGreen - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 1 Emmetjeboogschutter - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 Mamavantwee37 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡ 5 November (0) ♡ 6 November (2) Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - 2e ronde 1985breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡ 7 November (0) ♡ 8 November (1) Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - 2e ronde ♡ 9 November (1) Savera - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde ♡ 10 November (1) Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde ♡ 11 November (1) Gate - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 (ronde 8 na mk) ♡ 12 November (1) Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - 18e ronde ♡ 13 November (2) Kwis - 31 jaar - 2de kindje - 4de ronde Haileybaby- 32 jaar - 3e kindje - ronde 18 ♡ 14 November (0) ♡ 15 November (2) Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk ♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (17) Tuurtest (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Mijn eisprong zit er weer aan te komen. Aan de oploop te zien zal ik morgen een positieve test hebben. Zit elke maand met het dilemma wanneer nou seks? Had eigenlijk gister al gewild, en dit was perfect geweest, maar had toch geen zin... weet nu niet zo goed wanneer wel. Vandaag en maandag? Vandaag en morgen? Morgen en maandag? Punt is ook dat ik de dag na de positieve test echt pijn heb met seks en die dag dus ook liever niet doe...
Dan zou ik vandaag en morgen wel doen (en dan niet te snel op elkaar, dus bv beide keer in de avond), overmorgen niet ivm je pijn en dan de dag daarna nog een keertje
Als je zeker bent van je positieve test morgen zou ik vandaag en overmorgen doen. Dan ligt er al wat klaar en dan voor je eitje springt nog een keer. Misschien iets van glijmiddel gebruiken? Seks mag nooit zeer doen
Hierbij mijn test van net, duidelijker kan niet, wad al bang dat ik geen eisprong meer had haha Moet ik nu ook op het wachtbankje en kan wanneer moet ik nu ongesteld worden dan? Hij staat op 4 november maar dat kan bijna niet lijkt me toch?
Ik dacht dat ik verkeerd keek, maar je testlijn is nu donkerder dan de controlelijn toch? Eitje springt binnen 24-48 na piek, dus dan kun je maandag of dinsdag als 1 dpo aanhouden en dan tellen naar je nod.
Ik had ook vandaag een positieve ovulatietest en mijn nod is 9 november. We zullen dus waarschijnlijk een beetje gelijk gaan lopen
Ben er idd echt zeker van dat die morgen positief is. Het doet echt alleen maar pijn die dag erna. Dan heb ik sowieso ook al buikpijn, komt echt door de eisprong. Glijmiddel gaat niet werken dan want het is echt mijn baarmoeder die dan gevoelig is.
duidelijk positief ja! Het ligt er een beetje aan hoe lang je luteale fase is, gemiddeld genomen is dat 14 dagen dus als je dat niet weet van jezelf zou ik dat gewoon aanhouden. Morgen aanhouden als ovualtiedag, vandaag morgen en maandag seks zijn je meest kansrijke dagen. Met een luteale fase van 14 dagen kom je dan op 9 nov als je NOD.
Als het niet lukt en je wil de dag niet verspillen zou je nog zelfinseminatie kunnen overwegen, je partner klaar laten komen in een bakje en dat opzuigen met een spuitje en bij jezelf inbrengen.