Jaaaa same. Ronde 1 dacht ik bij alles wat ik voelde dat ik vast zwanger was. Ik heb me nu voorgenomen om daar wat minder obsessief mee bezig te zijn en ben dus ook constant op zoek naar afleiding. Nu weer lekker 4 dagen werken en dan hoef ik alleen het weekend maar obsessed te zijn. Ik ben benieuwd naar jullie testresultaten de komende tijd!
Jaaaa je hoopt dan natuurlijk toch iets te zien. Maar met mijn dochter pas op 10 dpo de eerste licht positieve test dus ik vind vooral aankomende donderdag spannend...
Ja precies ik denk altijd als ik op 10dpo niks zie is het echt niks. Alles daarvoor zou het zomaar nog kunnen
Jaa idd! En ik pak dan nog de 11 dpo erbij (mocht je eisprong tot een dagje later zijn geweest is 11 dpo eerste positieve test ook zo gek nog niet) maar daarna gooi ik ook altijd de handdoek in de ring haha.
Ik had dit gisteren ook, redelijk wat afscheiding, terwijl dat normaal niet zo is, althans niet net na ovu. Ik was toen dpo 3. Tempen doe ik niet aan, dus dat weet ik niet. Het lastige is dat als je erop gaat googelen het antwoord is "als vrouwen veel afscheiding hebben na ovu kan dat een teken zijn van zwangerschap" of "veel afscheiding na ovu kan een teken zijn van naderende menstruatie" dus daar wordt je 0,0% wijzer van
Gebruik je ovu testen en temp? Want zonder temp weet ik nooit precies wanneer mn ei gesprongen is.. dus kan het uiteindelijk altijd nog wat verschillen
ja daarom en als je niet googled met zwanger, dan krijg je dingen van overgang of rare ziekten of andere kwalen Eigenlijk moet je gewoon niet googelen.