Dag allemaal, ik kom voor het eerst op dit nod forum kijken en doe gezellig mee! Ik ben mama van een 1,5 jarige en mijn vorige zwangerschap was in 1 ronde raak, enorm geluk gehad. Nu in ronde 5 met ovulatietesten, en de afgelopen maanden steeds een late eisprong / korte luteale fase gehad. Waarschijnlijk doordat ik nog (vrij veel) borstvoeding geef. Deze maand heb ik mijn eisprong een stuk eerder (gistermiddag een positieve test) en hoop ik dat ik eindelijk een normale lf ga hebben. Voor de zekerheid ga ik nu ook tarwekiemolie slikken. Ik ga uit van NOD van 14 nov om optimistisch te blijven Zijn er nog meer dames die tarwekiemolie gebruiken? Heel erg veel succes allemaal en sterkte met wachten!
Arggg hier een man die ineens last heeft van prestatiedruk en het niet afmaakt in me, maar op me. Tja schat, op mijn buik of op mijn wang worden geen baby’s gemaakt Nog geen positieve ovutest gehad. Maar die verwacht ik wel vandaag. Dus hoop zo dat het vandaag wél gaat lukken. En dan voor de zekerheid morgen ook nog... Maar vrees dat als het zo doorgaat, het weer een verkeken ronde is
Geen tarwekiem olie, maar hier ook 3x eerder zwanger geweest in2 maanden steeds, nu "al" ronde 4 en dus steeds laat ei en vroeg ongesteld en geef ook nog vrij veel bv. Ga het nog even tijd geven. Kreeg deze ronde wel eerder vruchtbaar slijm, wacht nu op mn ei .
He bah, die mannen ook. Altijd grote praatjes, maar dan moet het en dan blijken het van die zacht gekookte eieren . Misschien hem er minder bij betrekken dat het nu of nooit gevoel er niet zo is!
Thanks allemaal voor de reacties! Maak mezelf weer gek denk ik. Was even vergeten hoe spannend het is in het begin.. morgen knal ik er wel een cb digitaal tegen aan!
Loopt mooi op hoor Nadine, ziet er prima uit Net een action testje gewaagd op ik denk 8 dpo, maar natuurlijk omo wit. Ben heel benieuwd. 7 oktober gestopt met de pil dus ben niet helemaal zeker van m'n ei, ook geen ovu tests gedaan, maar voor m'n gevoel was het op 22 oktober. Gisteravond menstruatie achtige kramp weer, toen ik later naar het toilet ging een 'klontje' helder, maar ondoorzichtig slijm. Bmm zit ook hoog nu, wat hiervoor niet zo was.. Apart.
Vanochtend negatief getest op 10 dpo. Snap er niets van wat dat roze bloedverlies op 6 en 7 dpo dan was? Zou nu dan wel iets moeten zien als het een innestelingsbloeding was toch? Had toch een beetje hoop op een streepje vandaag
Hier temp gedaald naar 36.6 die definitief ronde over verwacht ik Zal vandaag of morgen wel doorbreken, op naar ronde 5