Ja voor nu beschouw ik hem ook gewoon negatief hoor, ik wil meer bevestiging en duidelijkheid dan dit voor ik het geloof
Ohh dames jullie maken jezelf en elkaar weer lekker gek met early testjes zie ik Spannend wel hoor! Hier is het nu 12 dpo. Ik twijfel nog of ik morgenochtend test of gewoon afwacht. Ik denk het laatste!
Poeh moest even bijlezen, waren een hoop pagina’s. Kreeg geen meldingen meer. Ben erg benieuwd of het hier gelijk weer raak is na mijn mk. Dan ben ik uitgerekend rond de verjaardag van mijn zoontje
Vandaag misselijk wakker geworden en net had ik steekjes in me rechter lies. Ben ook erg moe. Over 8 dagen pas NOD, weet niet eens of het nu al kan..
En @Maudje123 Ja ach. Ik ga er nl. toch vanuit dat het weer niet raak is dus ik maak me niet meer druk. Ik zie het wel. Heb al minder borstpijn en voel mn baarmoeder het bloed losweken haha. Dus denk dat ik wel weet wat er gaande is daar binnen. Helemaal niks met een baby iig!
Ik ga een voorbeeld nemen aan jou, afgelopen 2 rondes al op 7 dpo begonnen met testen Ga nu ook zonder ovu testen een ronde in
Ik zou dit wel heel vroeg vinden. Innesteling is gemiddeld op dag 9 (kan wel eerder) Pas na de innesteling ga je hcg aanmaken en kunnen symptomen van een zwangerschap ontstaan. Dit zou heel goed de progesteron kunnen zijn. Die geeft dezelfde symptomen helaas.
Zolang je het vaak genoeg gezellig maakt, heb je die dingen niet nodig. En als het je meer rust geeft, zou ik ze zeker even laten liggen. Ik vind het juist prettig, maar dat komt omdat mijn cyclussen lang zijn. Als ik m mis, mag ik gewoon weer een dag of 37 wachten en ik heb niet meer de tijd en de energie om het om de dag gezellig te maken, 30 dagen lang
@Fissie en @Dutsel wij hebben dezelfde nod, hoeveel dpo zitten jullie? En tot wanneer gaan we wachten met testen haha. Ik wil proberen te wachten tot volgend weekend, dan ben ik 12dpo.
Wij maken het heel vaak gezellig en zonder het gevoel van moeten Mijn cyclus is vrij kort en mijn ei vroeg Wil gewoon meer rust creëeren voor mezelf
Ja dat vind ik ook wel, ik denk niet dat ik een positieve test zal hebben, maar toch heb je ergens hoop he
ik weet niet precies meer hoe je dat berekend, maar m’n ovulatietest gaf di positief aan. Op zich heb ik niet zo’n haast met testen aangezien ik dus vorige keer een miskraam had met 5 weken. Maar kan zomaar weer veranderen als mijn nod bijna in zicht is. Ik test altijd heel licht dus heel vroeg testen heeft ook geen zin bij mij.