Vind het een lastige, ik zit al wat te lang achter men pc geloof ik, maar ik lijk wel iets te zien Welke testen zijn dit? Als ik jou was zou ik inderdaad snel nog even naar de kv rijden. btw was blij vandaag te horen dat kv toch open mag blijven kan ik nog wat testen inslaan
Ben nog steeds tevreden van kv 2v5 (prijs kwaliteit verhouding) lekker handig als je vanjezelf weet dat je wel vaker een testje wil wagen. En anders zou ik de predictor aanraden.
Inderdaad, test van action. Heb ik eigenlijk geen ervaring mee. Bij mijn 2 andere zwangerschappen heb ik er van het KV gebruikt maar ik had er geen meer liggen en aangezien ik de OV testjes met die van de action had geprobeerd en dat toen wel vrij duidelijk was. Ik rij morgenmiddag direct naar het KV die inderdaad gelukkig nog open mag. Maar zijn zwangerschapstesten essentieel? Ik wacht dus nog eventjes af en ga het nog niet van de daken schreeuwen. Morgen misschien ook even naar de huisarts bellen voor een bloedtest. Natuurlijk begin ik nu vanalles te voelen. Mijn temperatuur is wat verhoogd en ik heb vandaag het gevoel van een lege maag, ook al heb ik gegeten. Ook last van maagzuur en mijn borsten doen nu wat meer pijn dan enkele dagen geleden. Rond de tepel heb ik puistjes. Afwachten...
@Myz, Als je het niet erg vindt om veel geld uit te geven, zou ik gaan voor de predictor. Die is gewoon heel snel duidelijk en geen vage tuurstrepen. Wit is wit. Alleen die zijn gemiddeld tussen de € 9 - € 11,- per stuk. Anders de kruitvat 2 v 5. Overigens zou op NOD elke test wel aanslaan (in de meeste gevallen), dus je kunt prima een ander merk kiezen (als je bijvoorbeeld alleen een etos in de buurt hebt).
Ik zie het niet maar ik ben een hele slechte tuurder. Daarom doe ik ook het liefst digitale testen. Ik hoop morgen op een postieve test voor je!
Ja erg he... je weet je standaarden zo over boord te gooien als het zo kriebelt! Ik snap heeeeel goed als je er straks nog eentje doet! Spannend!!!
Toch nog een keer zitten turen en ik denk ook iets te zien. Het beeld is een beetje vaag. Soms helpt het als je er iets naast legt, zoals een ring of een lepeltje ofzo, zodat je camera daarop focust.
@Lilou2019 aangezien ze ook zw testen bij de apotheker verkopen veronderstel ik dat je deze bij kv ook nog mag kopen
Hmm nee vandaag niet meer, vond mijn test van deze ochtend echt niet overtuigend.. even een barst in men vertrouwen. Mijn testen van 7 en 8 dpo hoe vaag ze ook waren vond ik er beter uitzien.. Ik richt men hoop op morgen, maar ik weet het even niet meer.
Ik zie hem! Maar het is even de vraag of het de normale óf de early van de action is..(?). De early wil namelijk nog wel eens vals positief uitslaan. However; zeker veelbelovend en hopelijk morgen een duidelijk streepje op de kruidvat 2v5 of predictor (early)
Hier was de predictor early echt mega duidelijk. Helaas werd dit uiteindelijk een vroege miskraam.. Maar ik zou iedereen voor absolute duidelijkheid zeker de predictor early aanbevelen Kruidvat hoor ik sinds kort weer wat meer positieve verhalen over, maar die gaven de laatste tijd wat vaker vals positieve testjes (bij vroeg testen).
Ik lees toevallig mee. Bij ons duurde het een jaar, en pas toen kon ik een afspraak maken. Het eerste wat de assistente vroeg was of ik direct wilde starten met temperaturen omdat ze met die informatie meer kunnen als met ovulatie testen schijnt. Gelukkig was het na 1 maand temperaturen al raak!