Bang dat je teleurgesteld wordt... en weer bij voor afaan moet beginnen... Ik weet het... Ben heel erg benieuwd, ga zooooo hard voor je duimen meis!!
Het is onwijs klote, maar die testen van de Kruidvat zijn qua kwaliteit flink achteruit gegaan. Nu duurt er echt lang voordat een lijntje goed donker door kleurt (wanneer je pril zwanger bent) en ze geven vaker valse strepen. heb zelf ook de ervaring dat ik een keer zo’n duidelijke streep had dat ik gat in de lucht sprong. Toen deed ik direct een tweede test: blanco. Vanaf sat moment test ik altijd met twee testen. maar die van jou hoeven niet negatief te zijn hoor zoals je denkt, morgen weet je meer. Dat wachten duurt zo lang dan.
Nee hoor geen vieze vraag.. we hebben er allemaal mee te maken toch? Maar moet zeggen dat ik je vraag niet kan beantwoorden. Het verschilt bij mij echt per cyclus..
Ik heb afgelopen maand mijn spiraal laten verwijderen, dus verwachtte eigenlijk niets... Heb 20 jaar niet gemenstrueerd dus. Heb niet echt een vergelijk.
Hallo allemaal! Wat fijn dat er toch wel al enkelen zeker zijn van een zwangerschap! Gefeliciteerd ❤ De mensen die helaas weer op rood zijn gegaan wens ik veel geluk bij de volgende ronde. En wat spannend voor diegenen nog op het wachtbankje of met de twijfeltests. Nog heeeeeel even geduld! Ik had me na die witte test al helemaal neergelegd bij het idee dat we aan ronde twee gaan beginnen. Maar ik heb toch nog ergens hoop zolang ik geen bloed zie. Vrijdag is mijn NOD. Normaal gesproken heb ik geen symptomen (of merk ik ze gewoon niet) bij een naderende menstruatie, maar pas een uur voordat het begint wat buikkrampen. Die krampen heb ik nu dus ook, maar geen menstruatie nog. Echt om gek van te worden en dan duurt het nog zoooooo lang tot zaterdag, want voor die tijd ga ik écht niet meer testen! Hahah ik moet er zelf om lachen, ik zou het bijna geloven dat ik dat ga volhouden. Verder echt een vette huid met meer puistjes dan normaal, hier en daar een steekje in mijn onderbuik en nog wat last van een 'zwaar' gevoel in mijn borsten. Sjonge jonge, wat zijn hormonen toch gecompliceerd...
Ik sla morgen over Heb morgenochtend eerst een afspraak met de huisarts. Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken/vragen? En doen ze eigenlijk standaard bloedonderzoek?
Mijn huisarts doet het niet standaard. Is er zelfs wat terughoudend in. Vanwaar zou jij het graag willen?
Brandt dan maar al een kaarsje haha bij mij hebben ze toen wel een bloedonderzoek gedaan, hcg waardes, toxoplasmose,... die dingen allemaal getest. Veel succes meid spannend
Ik zou het niet persé willen hoor, het is allemaal nieuw voor mij Maar ik heb van mezelf eigenlijk standaard een vit D en ijzertekort en mijn schildklier werkt niet altijd lekker mee. Ik vroeg me af of bloedonderzoek doen handig was zodat ik weet of ik tekorten aan moet vullen. Maar ik begreep dat ze hier helemaal geen bloed meer afnemen op het moment.
Ik wil morgen ook een test doen. Alleen moet ik morgen ochtend eerst een test halen Eigenlijk wil ik wachten tot vrijdag. Maar mijn borsten zijn nog steeds erg gevoelig en ook gespannen, dus kan niet meer wachten.. Nu nog aan het twijfelen of ik 2v5 haal of naar de action...
Je kan er natuurlijk altijd om vragen! Slik je nu wel iets bij, zoals foliumzuur o.i.d.? Dat wordt bij zwanger worden en tijdens (het begin van) de zwangerschap sowieso wel aangeraden. Misschien wist je het al hoor Oehh spannend! Dat wordt morgenochtend eerst in een potje plassen voor die ochtendurine dan Fingers crossed voor morgen!