Zijn er morgen weer testers? Ik ben niet ongeduldig.... En ik teer niet op andermans streepjes omdat ik zelf geen idee heb bij mijzelf hahahahaha oeps nee ik hou gewoon van streepjes!!!!! Twee dat dan wel!
Hi allemaal! Ik ben nieuw hier, al zie ik deze NOD lijst eigenlijk net te laat. Mijn NOD was 5 nov en ik ben super blij te zeggen dat ik sinds 9dpo al positieve testjes in mijn handen heb! 3e ronde, ik ben 29 jaar. Ik duim echt voor iedereen die aankomende tijd gaat testen. Wat een zenuwen elke keer... Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen en ik wens iedereen super veel succes!
Vind het juist zo lief dat je mee leeft op deze manier! ❤ Ik ga morgen wel weer een testje wagen... heb er nog genoeg liggen en ben gewoonweg benieuwd of hij wat donkerder word.
Ik ben natuurlijk nu aan mijn NOD, maar toch hoop ik dat ik mezelf nog een dag kan bedwingen. Als ik morgen niet ongesteld wordt dan ga ik zaterdag zeker wel testen ja. Of ja.. Ik zie het morgen wel Ik vermijd al 2 dagen het toilet op de 1e verdieping omdat daar de tests liggen
@Sweety28 Welkom! ik help je mee hopen @BizzyBijtje, @love and hope Die zijn overduidelijk, niet te missen, geweldig roze en mooie streepjes! Heerlijk van genieten @Charls gefeliciteerd! Alvast een mooie oploop en fijne zwangerschap gewenst. Leuk dat je mee komt kletsen. @MotorMeisje wij zitten in hetzelfde schuitje. Vandaag mijn NOD. Wil morgen testen. Het is me in ieder geval gelukt vanochtend over te slaan. Ook aan het werk, maar vanuit huis. Dus hopelijk houd ik het vol Ik duim voor ons beiden.
Jaa die is duidelijk!! Gefeliciteerd!! En heel goed van de meiden die zich hebben weten in te houden. Succes! Hopelijk geen bloed maar morgen gewoon prachtige testen
Wauw wat knap dat jullie kunnen wachten!! Ik kon dat echt niet... ik blijf ook maar testen omdat ik het soms nog steeds niet kan geloven. Morgen dus spannende dag @MotorMeisje en @Luddewutje , duimen duimen duimen! ♡ @love and hope overduidelijk hoor!!! Super fijn
Bedankt allemaal! Ik wil nog niet op roze hoor, wil echt de nod afwachten. Dus als het maandag nog steeds zo is dan wil ik wel op roze hihi