Ik was vanochtend een beetje misselijk en mn temp was weer verder gestegen, dus ik dacht zou het dan toch? Maar helaas spierwitte sensitest op 11 dpo
Vorige maand met testen van 2besure getest. Toen werden ze wel donkerder, maar nog niet echt knal. Vreemd hè!
O, witte testen zouden verboden moeten worden. De temperatuur stijgt net na de innesteling heb ik altijd begrepen toch? En 2 dagen na je innesteling kan je voor het eerst positief testen? Als de tempstijging dan de innesteling was is er dus nog steeds goede hoop.
Joh dat heeft niks met sterk zijn te maken. Heb gewoon geen tijd daarvoor hahaha. Nee nog niet getest. Ben net klaar met werken en gauw gaan plassen. Nog geen bloed hier, maar meestal pas laat 's avonds. Ben echt heeeeel erg benieuwd!
Nou ik had pas dag cyclusdag 18 (vorige rondes dag 20) een positieve test, dus 19e mogelijk ovulatie (hiervoor dus dag 21) maar dus al twee keer ook dag 29 al ongesteld. Zit nu op dag 22, dus kan beste minimaal nog een week wachten met testen. Maar dat klinkt zo ver weg nog
Net even bijgelezen, aangezien ik al ongesteld ben, even wat minder op zp hier.. Fijn al die positieve testen. En wie op rood is, veel geluk in de volgende ronde!!
Gistere avond op 12 dpo een temp daling van 36.8 - 37 naar 36.4 , deze ochtend ook nog steeds even laag. (Basale temp = 36-36.2) Deze avond weer 37 (temp nl iedere ochtend en avond) ben benieuwd hoe die morgen in de ochtend op mijn nod zal zijn, als die dan ook weer hoog is weet ik het ook niet meer
Ja stiekem hoop ik op een innestelingsdip haha kan natuurlijk nog op 12 dpo, maar wil men hoop toch niet te hoog op houden. Maar een beetje hopen mag toch Voor nu eerst maar eens morgen mijn nod afwachten
O, o, o, wat hou ik mezelf toch voor de gek steeds. Net toch een testje gedaan, want nog geen bloed, maar die is helemaal blanco. Maar dan weet ik potverdorie nog helemaal niks, want dat was de vorige zwangerschap precies zo op NOD! Ik word niet goed van mezelf.
Pas op NOD+5 Maar ik verwacht eigenlijk gewoon mijn menstruatie morgen hoor.. Ik heb namelijk echt geen dingetjes meer gevoeld, voor zover dat al kon.