@Luddewutje @noukie 1992 dank voor het vragen! Vandaag inderdaad NOD maar nog niet ongesteld, sinds gisteren wel de standaard ongesteldheidskwaaltjes, misselijk en krampen. Mn temp is ook sinds gisteren van 36.8 naar 36.7 gegaan, mn basaal is 36.5. Ik wacht het af
@gate gefeliciteerd! Duidelijke streep joh! @MotorMeisje ohh wat sh*t zeg! @Savera wachten duurt zo lang! Hopelijk word je geduld beloont @noukie 1992 heb vandaag weer getest hihi. Vanmorgen met clearblue en nadat ik even naar de kruidvat ben geweest met k2v5 Heb mezelf voor genomen dat het nu wel klaar is met testen haha.. Ik ga mezelf zo maar op roze zetten
Wie lijkt het leuk om in een app groepje te komen? We kunnen elkaar betere foto's sturen en elkaar een beetje steunen. Mij leuk het dan leuk om ook contact te houden
NOD-lijst 1 t/m 15 november 2020 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡ 1 November (2) Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Clad - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 ♡ 2 November (4) Slowly - 37 jaar - 2 kindje - ronde 1 Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 13 Kattenmama - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ 3 November (4) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 4 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rrbaby - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡ 4 November (6) Doeline - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 BabyGirlGreen - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 1 Emmetjeboogschutter - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 Mamavantwee37 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡ 5 November (0) ♡ 6 November (3) Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 1985breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡ 7 November (1) Noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡ 8 November (2) Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 Louise92 - 28 jaar - 2e Kindje - ronde 8 ♡ 9 November (4) Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fissie - 33 jaar - 2de kindje - ronde 3 (ronde 1 na mk) Dutsel - 45 jaar -5e kind Love and hope - 33 jaar - 3de kindje - ronde 4 ♡ 10 November (1) Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 18 ♡ 11 November (2) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 3 Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 ♡ 12 November (2) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 Gate - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 (ronde 8 na mk) ♡ 13 November (2) Kwis - 31 jaar - 2de kindje - ronde 4 Haileybaby- 32 jaar - 3e kindje - ronde 18 ♡ 14 November (3) LC1987 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk Feliciaaf - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ 15 November (1) Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (37) Wachtend op de eisprong (4) Wachtbankje (12) Tuurtest (1) Zwanger (6) Ongesteld (14) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@love and hope wat een mooie testen en fijne bevestiging Lekker genieten nu hoor en fleur die lijst maar snel op met jou roze ❤️
Vanochtend weer een test, +- 2 NOD ... Zie geen oploop, alleen wéér die vage streep. Ik geef het op met testen (voor zolang dat gaat ) en wacht op mijn menstruatie. Nog geen klachten en even vrolijk als de afgelopen 2 dagen... en NU vooral, zojuist te horen gekregen dat we vanmiddag voor een ander huis gaan bezichtigingen. Iets waar ik m'n gedachten even kan laten ontkomen van al die vage testen!!
Ja, dat wel. Heb nog even gedacht "zou het nog innesteling kunnen zijn?" maar dat idee was al gauw verdwenen. Maar is helemaal niet erg! Volgende ronde weer lekker oefenen
Nou hier krijgt het verhaal ook een heleeeee gekke wending... weet ook gewoon nog niet goed wat ik er van vindt. van geen ovu vinden naar lichte streepjes op zwangerschaptest. Gisteren dacht ik voor de lol (gewoon irritant omdst ik cyclus kwijt ben) te testen omdst ik redelijk dicht hij oorspronkelijke datum zat.... zie ik toch streepje. Vanmiddag ook getest weer streepjes... Heb dus ook gelijk meerdere testen gedaan ( hoe erg!!) maar komt nog niet binnen. Ben ook nog niet overtuigd ofzo
op de middelste lijk ik wel wat te zien, maar men ogen staan wat scheel van heel de dag op de foto van mijn test te turen spannend!
Om de rust te bewaren sluit ik me niet aan in een appgroepje tijdens de pogingen om zwanger te worden. Ik vind het al lastig om los te laten en de ervaring met appgroepjes is dan toch dat ik, wanneer ik klaar ben met werken, echt veel te veel appjes heb die mijn hoofd gek maken Als ik eens een keer 12 weken zwanger ben dan vind ik dat wat prettiger en zelfs ook heel welkom Ik ga wel nog meelezen hier, maar ik zal lekker naar de achtergrond verdwijnen. Lieve zwangere dames, ik wil jullie een voorspoedige zwangerschap en een gezond kind toewensen. Lieve (nog niet zwangere) andere dames, voor jullie wens ik hetzelfde voor de nabije toekomst. Op naar roze, voor allemaal. ❤