NOD-lijst 1 t/m 15 november 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lilou2019, 7 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dirkje11

Dirkje11 Lid

31 aug 2020
    78
    66
    18
    Vrouw
    waauww wat super vet!! Zo zie je maar, de natuur doet echt wat ie wil. Gefeliciteerd:)

2. Slowly

Slowly Fanatiek lid

1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Mooie test hoor!! Duidelijk te zien jij bent ZWANGER!!! Gefeliciteerd. Ik test ook later beter dan met ochtend urine.

3. Emmetjeboogschutter

Emmetjeboogschutter Actief lid

26 sep 2020
    284
    192
    43
    Vrouw
    Wow!!! Wat geweldig!! Ik duim voor mooie oplopend testen de komende dagen!! Een klein beetje gefeliciteerd alvast :D

4. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Turen is hier niet nodig hoor, mooie test! gefeliciteerd! :D❤️

5. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Jou test kleurt mijn dag :D:p

Luddewutje vindt dit leuk.
  6. gate

gate Bekend lid

12 jun 2014
    726
    508
    93
    Juist die rondes dat je het niet verwacht en er dus minder mee bezig bent kunnen voor een verrassing zorgen! Is bij mij nu 3 keer zo geweest. Gefeliciteerd!

7. Sanne2204

Sanne2204 Bekend lid

2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Ik denk dat ik vanavond nog of morgen, op rood mag.
    Ineens vervelende welbekende menstruatie klachten. :(
    Geen bloedverlies, maar aan mijn testen te zien ook geen zwangerschap deze maand.

-mijn banner is trouwens gebasseerd op mijn langste cyclus van afgelopen maanden-

Jammer, maar als de menstruatie door zet, gaan wij er weer met volle moed tegen aan en blijven we het heerlijk gezellig maken. :rolleyes:

Vanaf vandaag ook enorme spanningen, vanwege een nieuwe woning met +3 slaapkamers, dus wel even een goede afleiding als het huis van ons word. :)

Welke dames zitten er in de groepsapp? Ik heb mijn telefoonnummer privé doorgegeven, nog niet toegevoegd?

Vlindertje95 vindt dit leuk.
  8. Savera

Savera Actief lid

9 sep 2020
    458
    572
    93
    Vrouw
    Haha heel begrijpelijk, het is je zo erg gegund! Hoop dat het allemaal helemaal goed mag gaan.

9. Savera

Savera Actief lid

9 sep 2020
    458
    572
    93
    Vrouw
    Jammer :( maar fijn dat je positief blijft. Een nieuw huis is inderdaad super leuk en fijn voor de afleiding! Hoop dat het allemaal lukt met verhuizen, wij zitten ook een beetje in hetzelfde scheutje voor een huis

Sanne2204 vindt dit leuk.
  10. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    ❤️

11. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Lieve meiden,
    Wat een hoop leuke en lieve reacties. Ik blijf maar staren naar de test. Ga nu ook gauw naar bed zodat het snel morgen is.. want mijn hoofd maakt overuren!
    Hopelijk mag er nog meer roze bij komen op de lijst!

12. Sanne2204

Sanne2204 Bekend lid

2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Positiviteit doet me meer goed, dan in zak en as zitten ... die teleurstelling is er wel hoor, mijn vriend zei: " Aaah, sh#t zooi! " terwijl ik er een beetje nuchter onder ben, met een kleine teleurstelling, dat wel ... :o:
    Agh, hopelijk zet die menstruatie snel door, zodat we snel naar ronde 3 kunnen. :)

Zijn jullie ook bezig met een ander huis? Al bezichtigingen gehad of net zoals wij in spanning, wat de andere gaan doen?
    Ik ben helaas mijn beroep mis gelopen. Met het kiezen van MBO deed ik Zorg en Welzijn, omdat ik absoluut niet wist wat ik graag wilde. :confused: Een week voor mijn 18e verjaardag kreeg ik een baan van 32 uur en vrijstelling van de leerplicht.
    Ben dus vanaf mijn 17e van baantje naar baantje gesprongen;
    Bakkerij, Viswinkel, Action, AlbertHeijn, Kruidvat, Snackbar en nu Lidl. - waar ik een vastcontract heb en het er héél erg naar mijn zin heb!
    Helaas, kom ik er nu pas achter dat ik mijn ziel en zaligheid vindt in interieurstyling. Daar heb ik nu mijn hobby/tweede baantje van gemaakt; mensen helpen/tips geven, uittekenen, komen schilderen, kleuren uitzoeken, meubeltjes opknappen etc. :cool:
    Ook daar kan ik dus een beetje mijn welbekende ei kwijt...
    Werd die ei nou maar een keer bevrucht. :roflmao::roflmao: (Grapje, zo tussendoor)

Fissie vindt dit leuk.
  13. Sanne2204

Sanne2204 Bekend lid

2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Het gevoel van opnieuw verliefd zijn??? Hihihi...
    Geniet er van lieverd! ❤ En slaap lekker natuurlijk, maar dat gaat vast wel lukken.

14. Savera

Savera Actief lid

9 sep 2020
    458
    572
    93
    Vrouw
    Ja gelijk heb je! Negativiteit heeft nog nooit iemand wat aan gehad :)

We hebben een woning op het oog ja, alleen vanwege corona heeft de woningbouw aanvragen even stopgezet, hopelijk gaat dat snel weer lopen..

Het is nooit te laat om nog een opleiding te doen die je echt leuk vindt en er je werk van te maken! Hartstikke leuk inderdaad interieurstyling :)

Sanne2204 vindt dit leuk.
  15. Sanne2204

Sanne2204 Bekend lid

2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Aii, wat ontzettend balen... Wij hadden vanavond de bezichtiging ook zonder de mevrouw van de woningbouw, vanwege Corona. Is allemaal lastiger nu inderdaad, wij moeten ook alles via e-mail, whatsapp en belgesprekken doen. o_O
    Hoop ook voor jullie dat het snel weer gaat lopen!! :thumup:

Dat is zeker waar, ik ben pas 25 jaar, dus wie weet!!:)

Savera vindt dit leuk.
  16. Kwis

Kwis Actief lid

29 jun 2017
    228
    161
    43
    Vrouw
    Wat super, gefeliciteerd!:D Je zegt geen ei gevonden? Heb je ovulatietesten gedaan? Mijn ovutesten bleven ook lichte streepjes geven deze maand.. vandaar mijn vraag!;)

17. Sanne2204

Sanne2204 Bekend lid

2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Nog even een oproepje vanuit @Louise92 en mijzelf.
    Als een van jullie het leuk lijkt om in een appgroepje te komen, meldt jezelf even bij een van ons. :)
    Het lijkt ons in ieder geval erg leuk om elkaar beter te leren kennen & op deze manier de (tuur)testen te kunnen delen.
    (Via whatsapp uploaden ze meestal beter)

Liefs! ❤

18. Louise92

Louise92 Actief lid

9 sep 2020
    213
    85
    28
    Vrouw
    We vinden het ook leuk om over andere dingen te kletsen ipv testen en zwanger worden enzo

Elisabeth83 en Sanne2204 vinden dit leuk.
  19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ja had ovulatie testen gebruikt en normaal krijg ik echt een mega knaller. Daarnaast heb ik altijd mega veel pijn als mijn ei springt.
    Ze hebben ooit eens (per toeval was voor iets anders) een echo gemaakt en toen leek het alsof ik een ontsteking aan mijn eileider had. Hij was verdikt en alles. Dat was gewoon mijn eisprong...
    Deze ronde nada gevoeld! Gek he

Vlindertje95 vindt dit leuk.
  20. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    Ik kon het niet laten vanmorgen toch testje geprobeerd, omo wit uiteraard, ben waarschijnlijk te vroeg met testen en/of niet zwanger natuurlijk. Maar alles kan nog, dus niet teleurgesteld.

Morgen dus sowieso niet testen, ik denk zelf vrijdag nog een keer en dan na het weekend weer ofzo. Meestal helpt het om af te spreken met mezelf wanneer ik wel mag testen. :roflmao:

Zijn hier vandaag nog andere testers?

noukie 1992 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina