Helaas progesteron? Ik dacht dat progesteron na de ovulatie altijd een grote rol speelt. En ook met zwangerschap. Bij het niet bevruchten/innestelen neemt oestrogeen het toch weer over? Of zit ik nu helemaal verkeerd
Ja hè! Ik twijfelde of ik niet morgen pas weer zou testen. Ik wilde toch weten of hij niet alweer afliep. Vond die van vanochtend al erg donker.
Ik zie dat ik me vergist heb. Vandaag is mijn cd 12, dus de foto's hierboven zijn van cd 9, 10 en 11.
Duidelijk @Lialin , veel plezier! @noukie 1992 spannend, die kwaaltjes. Benieuwd naar je test vandaag!
Raar maar waar heb ik geen Testen meer in huis nu ja, wel nog een cb met indicator maar die ligt hier intussen al 14 maanden te wachten op een positieve streepjes test Vandaag proberen wat testen te scoren in de kv
Oke, gister die pijn was denk de laatste groeispurt ofzo van ei. Net getest en die is positief! Ik temperatuur nog door, wanneer ff ovulatie erin zet, dan zet ik mezelf op t wachtbankje! Yeey!
Shit ben strontverkouden, mijn ei is nog niet geweest Kan dit invloed hebben op de kwaliteit van mijn eitje??
Yes, net 8 testen bij kv gescoord Kan weer even verder, hopelijk komen er deze keer wel 2 streepjes op