Spannend dames!!! Ik heb de afgelopen dagen droge ogen (klinkt heel stom maar zo voelen ze ook echt) jammer want ik vind het zo leuk om dubbele streepjes te zien.
Owh okee ja dat snap ik dan, hopelijk is mijn geval dit keer niet. Maar ja wel heel erg balen natuurlijk!
Hier temp omhoog dus toch weer een testje gewaagd, helaas geen streepje meer te bespeuren ik wacht nu gewoon maar mijn nod af …
Nou.. Ik heb vanmorgen nog een poging gewaagd, na die van gisteravond. Had nu alleen nog een kv 2v5 liggen. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Zie ik nou iets of houden mn ogen me voor de gek? Hoe zouden jullie dit interpreteren (als er iets te interpreteren valt haha). Foto’s zijn na 4-5 minuten gemaakt.
Ik zie heel eerlijk gezegd niks, maar bij die andere testen waar anderen wel iets zien zie ik ook niks, dus ik zou niet te veel op mijn oordeel vertrouwen
Ik zie hem wel maar of dit een echte streep of een beruchte voordruklijn is durf ik niet te zeggen. Ik ga in ieder geval voor je duimen dat hij gaat oplopen
Dat is inderdaad precies mn twijfel.. hij is zo licht dat ik moeilijk kan zien of hij roze is of kleurloos. Geduld geduld geduld houden haha.
Beetje afwezig geweest, ben nog steeds ziek/ zwaar verkouden Kan helaas nu niet aan van mijn temp kaartje en heb dus nu ook geen idee wanneer mijn ei is geweest of mijn nod is
Spannend allemaal zeg! Hopelijk mooie testjes aankomende dagen! Mijn ronde is verloren denk ik… heb al licht bloedverlies sinds eisprong elke dag