Ow echt, ik heb niet de beste tuurogen, maar dan ga ik voor je duimen dat hij mooi oploopt en ik hem ook kan zien
Geen idee, dit is de eerste keer dat ik telano gebruik. Heb ze gekregen dus geen ervaring mee wel binnen afleestijd dit Maar dit beschouw ik als negatief, is nog veel te vaag
Ik zie dit ook nog als negatief hoor, veel te vaag. Maar het is nog onwijs vroeg maar ja heb een reputatie om hoog te houden hè
Haha ik gisteren ook. 7dpo. Was helemaal niet mijn bedoeling. Testjes werden bezorgd en ik ging meteen testen. Vandaag 8dpo ook gewoon weer tegen beter weten in getest.
Hahaha goed om te lezen dat ik niet de enige bent met zo'n heftige (en soms totaal onlogische) testdrang. @Maudje123 : ik denk dat ik misschien ook wel wat zie. 7 dpo is natuurlijk nog vet vroeg dus veel meer dan dit kan je denk ik ook nog niet verwachten. Benieuwd naar alle testen de komende dagen! @Arlene Met een early kan je 2 dagen voor je menstruatie zeker al een mooie streep zien Ik ga voor jullie duimen!
dit is heel herkenbaar! Heb ik ook! En ik heb ook een LF van 10-12 dagen ergens. En ik ga ook woensdag testen haha. Maar die afscheiding die heb ik dus ook. Heel dik en wit. En het jeukt een beetje. Ik had dit bij de zwangerschap van mijn dochter ook zo vroeg. Maar toen en nu slik ik voor de eerste keer weer tarwekiemolie (bij beide zwangerschappen in de rondes dat ik dit gebruikte direct raak). Het kan dus ook zijn dat dat kwaaltje daar vandaan komt. Voel voor de rest eigenlijk niks geks. Waren we maar een week verder hè!
Oh die ken ik niet. Zijn dit gevoelige testen? Ik heb sensitest extra gevoelig gebruikt. Sinds gisteren voel ik ook niet echt wat opvallends. Afwachten. Denk dat ik nu ook gewoon maar door ga met testen tot mijn menstruatie. Ik ben er nu toch al mee begonnen en ik heb ze in huis.
Oh... heel benieuwd nu! Ik heb genoeg testen liggen hier, heb al 10x een test gepakt, maar netjes weer terug gezet. Is gewoon te vroeg. Maja, die drang, soms wordt ie heel erg! Dan moet je wel testen. Ookal weet je dat t te vroeg is en dat ie negatief zal zijn. Maar gewoon 'om de honger te stillen' ofzo? Hahaha En dames, t is zo koud! Heb vannacht met een extra dekentje geslapen hoor. En de kids schoppen t gewoon weg. Die hebben t altijd warm ofzo.
Nee, omowit Toen ik vandaag ging testen bekeek ik die van gisteren even. En daar zag ik wel een tuurstreepje. Maar dat telt niet mee. Staat ook in de handleiding. Binnen 30 min. na test was er namelijk niks te zien.
Niet leuk dat er niks te zien is. We zijn natuurlijk ook onwijs vroeg. Ik moet gewoon altijd op 7 dpo beginnen, elke keer neem ik mee voor om dat niet te doen maar ja.... die drang hè