Als dit een innestelingsdip is, dan is hgc nog niet meetbaar in de urine toch? Ik lees ook dat veel dames pas na 11/12 dpo pas positief testen, of echt pas na NOD. Het kan dus nog steeds alle kanten op gelukkig. Succes met verder wachten.
Ik heb gelezen dat jullie van turen houden, volgens mij zie ik een 2e streepje? Zit nu op 12 dpo, verwachte nod is dinsdag 9 november.
Ik zit nu denk ik 7 dpo van een 10 -12 dagen LF dus ik dacht... ik ga t gewoon vast eens doen met zon 6 dagen eerder wou eigenlijk pas woensdag testen maar ach, deze zijn ook niet zo duur en vind het leuk om te doen. Ik voel verder ook 0 dus geen wonder dat ik niks zie haha
Kom ik weer met iets vaags hoor, heb een kv gedaan met dezelfde urine als vanmorgen. Staat een super vaag streepje, lastig op foto te krijgen en hier vast niet te zien na uploaden
Vanochtend uiteindelijk toch ongesteld geworden. 1 dagje te laat maar oke. Ben ergens wel blij dat die verwarrende periode nu voorbij is. Op naar een volgende ronde. Wie weet kan ik mijn man rond sinterklaas een positieve test kado doen
Het blijft zoo spannend! Ik kan niks zien, maar op foto en na uploaden is vaak minder te zien dan in het echt. Ik hoop op een goede oploop!.