NOD-lijst 1 t/m 15 november 2022- door tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mamajolein, 3 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.102
    4.603
    113
    Vrouw
    Ja klopt ook in de zorg :)
    Nou 10 rondes is ook al lang he,waar blijft die test??:D

2. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.102
    4.603
    113
    Vrouw
    Dat hebben we nog niet laten onderzoeken, maar zullen ze in het ziekenhuis wel doen natuurlijk.
    Het is eerder gelukt, dus verwacht niet dat de kwaliteit heel slecht is hoor.
    Maar misschien ook niet optimaal.

3. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    @Wishfull123 hier vroegen ze niet naar mijn temperatuur in het ziekenhuis. Ik heb het ook 1 cyclus gedaan, maar vond het maar onzeker- en gekmakend.
    Mijn man drinkt 2 keer per week veel bier en zijn sperma was "bovengemiddeld goed". Hij is wel gestopt met roken, want ik vond dat hij ook wel iets kon doen voor de vruchtbaarheid :oops: stom eigenlijk dat wij vrouwen ons dan helemaal vol stoppen met vitamines en gezond leven hé?

Wishfull123 vindt dit leuk.
  4. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Hier de test.... negatief!
    Morgen maar weer proberen.:rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Maudje123 vindt dit leuk.
  5. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Maar als we er lang genoeg naar staren komt er miss toch spontaan een streepje toch?! :roflmao:

Super balen van je nega test. Maar nog maar 8dpo toch? Dan kan het echt nog!! Alle hoop is nog niet verloren

Edit: Ik lijk toch wel iets van een tweede lijntje te zien?!

Bijgevoegde bestanden:

6. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    He ? Zie je helemaal niks? Ik lijk toch wel iets heel lichts te zien ?? Of is dat het indroogstreepje ?

Mamajolein vindt dit leuk.
  7. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.029
    4.999
    113
    Vrouw
    Hopelijk verschijnt er morgen wat ❤

Anar91 vindt dit leuk.
  8. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Ja klopt hoe langer ik kijk zie ik vanzelf wat:roflmao:
    Ja 8 dpo vandaag temp best stabiel we zullen het zien de komende dagen:D

9. Mamajolein

Ik zie ook wat hoor @Anar91 !!

Anar91 vindt dit leuk.
  10. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Ja uuh heel raar maar dat streepje verschijnt bij mij altijd op de easy@home haha beetje voorgedrukt streepje test is wel binnen de afleestijd foto gemaakt:)

Suzi98 vindt dit leuk.
  11. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Ooh jullie maken het spannend meiden hahaha nu wil ik vanavond weer testen:roflmao::roflmao:

Mamajolein vindt dit leuk.
  12. Mamajolein

Pfoe, spannend hoor!! Het zou zo hoopgevend zijn dat het ook bij de 10e ronde nog spontaan kan lukken :)

Anar91 vindt dit leuk.
  13. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Jeetje, daar heb je dan ook niks aan, elke keer zo een streepje. Zou dan niet zo vroeg testen, maakt je zo verwarrend lijkt me. Maar wie weet is het toch van hcg !!! Morgen weer testen ? Haha

14. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Jaa dat kan ook! Haha

Anar91 vindt dit leuk.
  15. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.102
    4.603
    113
    Vrouw
    Ja he haha. T voelde een beetje oneerlijk dat ik het idee had er alleen echt een effort in te steken. Ik hou namelijk ook van wijn!!:roflmao::roflmao:

KarlijnA91 vindt dit leuk.
  16. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.102
    4.603
    113
    Vrouw
    @Anar91 oeeeh ja helemaal wit lijkt de test niet hoor! Spannend :D
    Oh vanavond al, wij turen mee :thumup:

Anar91 vindt dit leuk.
  17. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ja bij ons gaat het ook moeizaam, al de 13e ronde en bezig sinds juni 2021. Ik heb een paar maanden alles gelaten waar ik plezier uit haal. Maar daar ben ik mee gestopt. Ik ga mijn leven niet helemaal aanpassen. Ik drink af en toe een paar wijntjes als ik ga uiteten, na de eisprong dan niet meer. Mijn man drinkt dan niet. Maar hij fietst veel (wat ook slecht zou zijn) draagt strakks onderbroeken en fietskleding. Ik ga hem echt niet vragen daarmee te stoppen. Het is zijn hobby en ons leven is meer dan zwanger worden. Wie weet zijn we nog jaren bezig. En stel ik zou alles opgeven en dan zwanger worden, wie zegt dat ik niet zwanger was geworden als we al die dingen niet op hadden gegeven? Bij mijn zoon had ik rond de eisprong een feestje en veel alcohol gedronken en ik was zwanger. Ik heb juist het idee dat die focus en alles maar laten en alleen maar bezig zijn met zwanger worden niet bevorderlijk is. Maar dat is zo moeilijk los te laten.

Ingeltje vindt dit leuk.
  18. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.102
    4.603
    113
    Vrouw
    Ja snap ik en iedereen moet dat lekker voor zich weten hoor. Het is zeker niet zo dat we alles skippen waar we plezier uithalen. Maar met de ma en zeker met de afwijkingen bij ons laatste kindje was ik gewoon bang dat we het misschien hadden kunnen voorkomen.
    Mochten we weer zwanger worden en het gaat weer mis dan wil ik dat gevoel van mij af kunnen zetten.
    Ik heb daar heel veel last van gehad.
    Je gaat echt onrealistische gedachtes krijgen. Ik had het bv heel koud begin van de zwangerschap en heb echt continu met een kruik geslapen en op de bank bij mij gehad. Een hoge lichaamstemperatuur bij 4 weken kan meespelen. Natuurlijk hebben we het dan over hoge koorts ofzo, maar toch blijft dat knagen :oops: ik gebruik nu alleen een kruik op mn voeten. Misschien neurologisch, so be it:roflmao:
    En ik denk dat het gevoel van druk gewoon toe begint te nemen omdat we alleen maar ouder worden.
    Hij heeft nu een maand alleen 0.0 bier op, dat is echt niet zo'n grote opgave. Natuurlijk maken we daar bij een etentje een uitzondering voor:D
    Zou m zeker niet vragen te stoppen met fietsen (doet die van mij ook). Dat is gezond, zowel fysiek als geestelijk :)

Lieke2022, Suzi98 en Babywishh vinden dit leuk.
  19. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ja ik denk dat je inderdaad onrealistische gedachten hebt. Misschien dat je dat ook zou kunnen bespreken met de gynaecoloog, mocht je nu niet zwanger zijn. Van die alcohol en dat heet bad begrijp ik wel. Maar dat jij invloed had op de afwijkingen bij je kindje lijkt me echt niet. En ik geloof ook niet dat die kruik invloed heeft gehad, anders zouden ze in warme landen allemaal constant miskramen krijgen toch. Qua miskramen en mijn zol/bbz ben ik nog nooit bang geweest dat ik iets had kunnen doen. Het is meestal gewoon een aanlegfout.

Wishfull123 vindt dit leuk.
  20. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.102
    4.603
    113
    Vrouw
    Zeker dat weet ik ook wel hoor. Heb het inderdaad met de verloskundige en in het ziekenhuis besproken. Zij hebben mij allemaal verzekerd dat het echt niet zo is, maar dat stemmetje in mijn hoofd he:rolleyes:Zo ga ik rond de 4 weken ook niet hardlopen. Slaat nergens op :o:

Babywishh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina