Haha ik heb toch iets eerder geplast vanmorgen dus kan nu ook eerder testen En jou temp zo hey, die tik je niet zo heel vaak aan...
Hoe mooi en bijzonder dat het dan eindelijk gelukt is zeg! Was je niet ontzettend verbaasd toen je ineens 2 streepjes zag staan? Gefeliciteerd!
Mijn temp is nu ook eindelijk gestegen. Maar ik denk dat het tempen bij mij niet zo betrouwbaar is. Zoonlief laat me 's nachts soms een hele tijd wakker blijven, dus ik denk dat ik de volgende ronde niet meer ga tempen. Ik ga wel mijn rusthartslag in de gaten houden, en wachten tot ik een zelfde soort stijging zie als de vorige zwangerschap.
Hier inmiddels 13dpo en ze lopen gelukkig mooi op ook vrij misselijk nu! Hopelijk veel roze vandaag!!!
@Babylovebaby Wat balen zeg @Babywishh Ik heb volgens mij niets van de innesteling gevoeld. @Veertje22 Wat een mooie knaller! ❤
@Anar91, het is wel eens tijd! @Veertje22 wauw zo knal al met 13dpo. Hopelijk is dat een heel goed teken! @Babylovebaby balen zeg
Het is jouw enorm hard gegund. Voor ons is het een zure appel maar dat neemt niet weg dat ik het iedereen hier enorm hard gun om op roos te gaan. En zelf hoop ik volgende ronde opnieuw op roos te gaan en dan te blijven