Ik heb daar wel ooit vals positief mee getest (waar niet mee ) maar normaal blijft die altijd helemaal wit bij mij, binnen afleestijd dan. Ik heb nog even heel goed getuurd en als ik mijn best doe lijk ik wel iets te zien.. zeker voor 9dpo is het vaak nog bijna onmogelijk om het streepje op de foto te zien.
Zit toch maar een dag tussen? Kan je je testen eens onder elkaar zetten? En mss ben je wel een middag tester? Hoe dan ook, ik zie hem wel duidelijk hoor
Heb ze onder elkaar gezet. Ja misschien wel, zal vanmiddag nog x testen. En als clearblue optijd komt, anders die morgen doen, want moet het hele weekend werken.
jawel en hij was ook nog heel licht! Ik dacht eigenlijk een indroogstreep.. Toen gisteren na werk een andere test gedaan, weer een streep, maar licht. Dus toen direct de fiets opgesprongen voor een digitale test mijn vriend heeft net nog 4 testen gehaald, die wil dat ik elke dag blijf testen, maar heb kunnen afspreken dat we deze 4 om de dag doen zodat hij de oploop kan zien. Wat hem betreft gaan we maandag al een echo laten maken
Ik zie weer hetzeltde streepje. Maar aangezien je zulke streepjes bijna altijd hebt op die testen denk ik toch helaas dat het negatief is
@Anar91 Ik zou ze ook als negatief beschouwen.. Ben benieuwd wat Clearblue zegt. @Lieke2022 Heb je nog dorst?
@zegenwens Yes! Ben alleen kampioen in dingen opmerken die ik ergens gelezen heb haha.. Vanmorgen een witte test, maar goed het is nog vroeg.. De weekenden kruipen altijd voorbij vind ik. Ben liever lekker aan het werk!
Ik vind hem wel duidelijker dan die van gisteren. Zou wel een slag om de arm houden, maar morgen weer testen, je zou hem dan toch op moeten zien lopen.