Oh no, dat is niet de positieve test die je wilt! Ben je er erg ziek van? Hopelijk geeft het geen nadelen! Beterschap!
Zo gek dit. Heb sinds gisterochtend al bruinverlies. Normaal heb ik dit ongeveer 12 uur voor het doorbreekt maar het is nog steeds niet doorgebroken. Dit is me nog nooit gebeurd. Dacht vanochtend dat het zou gebeuren omdat ik een klein beetje rood zag bij de afscheiding maar sindsdien alleen maar bruin... Hopelijk breekt het morgen door. Ik zal mijn nod dus aanpassen als ik echt ongesteld word
@angel02 shit zeg zo onduidelijk waar je nu zit... Dikke knuffel voor jou, het zal je best frustreren. @Anar91 beterschap! Hopelijk worden jullie niet zieker en gewoon goeie kansen deze maand❤ @Joylynn ah dat zou lekker zijn! Ik duim met je mee voor een korte cyclus, een verademing na die lange cyclussen die je gehad hebt @Thamar10 hopelijk neemt je ei nog even de tijd om te rijpen nu is nog wel erg vroeg inderdaad. Maar je kunt wel heel wat dagen voor je ei meer slijm hebben gelukkig. Bij mij is dat de laatste maanden ineens minimaal, voorheen kon ik het daaraan altijd zien dat ie eraan kwam. Nu zou ik m kunnen missen zonder testen. @Gnana vreemd! Ik had deze maand ook een dag bruinverlies voor het doorzette. Ook nooit gehad. Hopelijk breekt het gauw door, zodat je t snel gehad hebt
Beterschap @Anar91! Super naar @Gnana, laat het dan maar gewoon beginnen eh? @angel02, denk je dat je eisprong nog moet komen nu?
Je gaat het mooi inzichtelijk maken dus! Bij mij is het na ms vaak snel draderig. Maar nu ook weer meer waterig. Nouja, ovu ook nog niet opgelopen helaas.
Vorige ronde was die laat maar vaak cd 16/17 positieve ovulatietest. Zit nu op cd 10... hoop dat niet uitstelt. Heb nog geen corona gehad dus dit is nieuw voor me. Dankjewel!♡
Dat is zeker fijn! Denk je dat ie morgen of overnorgen ositief is? Zit nu op 11 dpo, vanochtend was de test heel licht, gisteravond donkerder. Meestal issie heel licht voor mijn piek. Dus denk dat ie morgen of overmorgen wel positief is. Heb wel al waterigr afscheiding en wat eipijn. Vanavond maar vast even gezellig maken!
Oke, ja gelukkig niet nu je eisprong dan, want kan me voorstellen dat jullie nu niet in staat zijn om het gezellig te maken!
Nee totaal geen behoefde We zullen het zien wat er gebeurd, lees 2 verschillende verhalen erover op internet.
Ik heb vruchtbaar slijm op CD 9. Heb al een tijd niet zulk duidelijk slijm gehad! Hoe lang van tevoren krijgen jullie meestal vruchtbaar slijm? Ik ging uit van eisprong op dag 18/19, maar nu denk ik misschien komt ie toch eerder? Dan gaan we misschien een Terschelling baby maken want we gaan nu weg t/m woensdag
Ik had sinds vrijdag vruchtbaar slijm dus verwacht mijn piek ongeveer vandaag of morgen en dan de eisprong ook rond deze dagen, vrijdag was CD12 dus zit vandaag op CD14, heb meestal een eisprong op CD15/16/17 Spannend! Heel veel plezier op Terschelling, hopelijk komt er wat moois uit!
Ik hoop dat hij vandaag of morgen positief is ja. Ben vandaag dag naar de dierentuin, dus dat word pas einde van de middag testen. Maar ik heb nog niet echt ervaring met ovulatietesten en ik zie geen verschil met sperma en slijm, dus weet niet of ik nu slijmerige afscheiding verlies Ben benieuwd wanneer ie bij jou positief is dan!