De onderste is wel het scherpst maar het gaat wel heel erg langzaam. Sprankeltje hoop wil ik wel voor je houden, maar het ziet er inderdaad niet heel sterk uit... ik blijf duimen voor je
Ja precies bedankt voor jullie reacties!❤️ Kan niet meer doen dan wachten.. maar hou het ergste in m'n achterhoofd.
Oh spannend .meestal hebben kinderen en dieren het het eerste door . Ik zou morgen of overmorgen nog een test doen .
Ik vind de oploop ook minimaal, maar bij mij duurde het echt 10 dagen van lichtste streepje naar knaltest bij de kruidvat 2v5. Dus ik geef bij jou nog zeker niet alle hoop op!
Oh wat ontzettend prut dit! Eerst de blijdschap van toch echt een streepje en vervolgens weer met beide benen op de grond gezet te worden omdat de testen niet laten zien wat je wil zien... Ik hoop zo dat we het mis hebben met z'n allen en dat het wèl goed zit! Knuffel!
@Anar91 ah nee.. ik denk dat we allemaal de streepjes zien. Maar zoals je zelf zegt, is er nauwelijks oploop. Zolang je menstruatie niet doorbreekt, kan t nog alle kanten op!
@Anar91 Ik zie zeker verschil, maar snap je zorgen.. Je ben zo dichtbij. Stuur toch een stukje hoop jouw kant op <3
@EllaF ja precies. Ik baal er ook niet van ofzo. T enige waar ik nu aan denk: ik ben nog nooit misselijk geweest bij de vorige zwangerschappen. Vandaar dat ik relaxed ben denk ik. Ik kan niet zwanger zijn.
Ja begrijp ik. Dit is ook echt het grootste nadeel van vroeg testen, dat je nog niet meteen duidelijkheid hebt. Hopelijk lopen je testen de komende dagen nog mooi op.