NOD-lijst 1 t/m 15 november 2022- door tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mamajolein, 3 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Augustus2019

Augustus2019 Bekend lid

31 dec 2018
    689
    879
    93
    Vrouw
    Iemand ervaring met easy@home , gisteren had ik 0,81 wat hij beschouwde als hoog. Maar hij kwam er niet super snel op, vorige maand kwam de positieve eral uit voor de controle streep er stond. Vanmorgen was hij lichter 0.34 is mijn piek dan toch al geweest of moet hij nog komen premom zet hem nu op peak gisteren

2. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Heb je foto's @Augustus2019, ik ben er nog niet helemaal in thuis met die scores :oops:

3. Mamajolein

#263 Mamajolein, 17 okt 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2022
    Mijn ovu is opgelopen! Slijm is ook super eiwittig. Ik denk morgen of overmorgen de positieve ovu en dan woensdag of donderdag eisprong. Morgen dan gemeenschap, want woensdag kan het niet ivm werk.

Wishfull123, Lieke2022, Roni7888 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Thamar10

Thamar10 Actief lid

19 sep 2022
    169
    139
    43
    Vrouw
    Noord-Holland
    Eerste ronde ovu testen (vorige ronde begonnen toen ik waarschijnlijk een hele vroege eisprong had en dus te laat ben begonnen)
    Ben nu op cd7 begonnen, en zie hele lichte streepjes en zie hele lichte oploop....vandaag cd10....hoe weet je nou of je veel lh hebt of weinig en dus een dunne lichte streep je ei eraan komt of bij een dikke streep....dat weet je zeker na een paar cyclussen testen;) dat antwoord wens ik niet♡:)

Fijne dag alle lieve vrouwen, genieten met wat er is♡

5. Thamar10

Thamar10 Actief lid

19 sep 2022
    169
    139
    43
    Vrouw
    Noord-Holland
    Tezamen met slijm en temperatuur zegt al iets meer, vandaag nog lage temperatuur en creamy slijm....komende dagen eisprong ergens tussen vandaag en zaterdag schat ik♡ daarna 2 rondes niet ivm zomervakantie wens kamperen dus vertrouwen op dat wat komen gaat, hmmmmm♡

Wishfull123 vindt dit leuk.
  6. Mamajolein

Hoe hou je het bij? In een app? Ik wil wel eens met je meekijken als je wilt!

Thamar10 vindt dit leuk.
  7. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Hier is ook mijn test weer opgelopen! Vandaag nog maar even extra testen en dan hopen op vandaag of morgen de piek. Gisteravond al gezellig gemaakt.. of nouja, gezellig is een groot woord, want ik kreeg kramp steeds van de spierpijn :roflmao: maar mijn man had het gezellig en dat is het belangrijkste, haha.
    Vrijdag ook al gezellig gehad, dus er ligt al wat klaar! De dag van de piek doen we gewoon nog een keer:D

Ik moet alleen vrijdag bloedprikken voor ons traject. Ik heb namelijk altijd lange cyclussen gehad, dus ze wilden op CD21 bloedprikken om te kijken wat er mis is dat mijn ei niet springt.. maar nu lijkt ie toch vrijdag al gesprongen te zijn :roflmao:

8. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Ja daarom schrok ik ook aardig van deze test haha
    Straks weer eentje doen:)
    En hoe is die bij jou?

9. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Vanochtend de piek zoals ik al had gedacht haha. Dus denk dat ie vanavond of morgen springt! Hoe was jouw test. Heb wel minder eipijn dan al de vorige rondes moet ik zeggen, maar misschien komt dat zo nog.

Mamajolein vindt dit leuk.
  10. Mamajolein

Veel eitjes weer onderweg nu :D

Wishfull123 vindt dit leuk.
  11. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Heb je je ei al gehad, of moet ie nog komen?
    Dat is fijn toch?

12. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Heel even een vraag hoor, maar ik zie jullie zo super positief en blij over jullie eisprong (had ik de afgelopen rondes ook hoor) maar zijn jullie dan nooit bang? Als dit je 1e kindje is dan begrijp ik het, dan weet je nog niet hoe het is. Maar als je er al 1 of meerdere hebt, jullie weten dat het niet niks is, ik vond het zelfs af en toe heeel zwaar, vooral het eerste jaar. Zien jullie daar niet tegenop? Ook de meeste relaties krijgen een deuk na de komst van een kind.
    En dan de prijzen van tegenwoordig, wat voor toekomst geeft dat onze kinderen? En de oorlog etc.. hoe kunnen jullie zo positief blijven denken? Geef me tips, ik wil dat ook en stoppen met die eeuwige twijfels. :D

Mamajolein vindt dit leuk.
  13. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    #273 IsabelD, 17 okt 2022
    Laatst bewerkt: 17 okt 2022
    Ikzelf hoor vaak verhalen dat her 1e jaar heel zwaar was. Maar ik heb het best goed gehad dan denk ik vergeleken. Alleen de 1e paar weken was wennen, maar ze sliep al heel snel veel uren door snachts. Maar met een 2e kan dat natuurlijk heel anders zijn, maar wil toch heel graag een broertje of zusje voor mijn dochter.

Babywishh vindt dit leuk.
  14. Augustus2019

Augustus2019 Bekend lid

31 dec 2018
    689
    879
    93
    Vrouw
    Hier is de peak echt wel gepasseerd denk, testen zijn nu bijna helemaal licht. Tegen de morgen rechts eipijn. , Vorige ronde was het links. Ik kan volgens mij op het wachtbankje

Bijgevoegde bestanden:

15. Mamajolein

Je zit er duidelijk mee in je hoofd! Ik zie het als een investering. Mijn kinderen waren geen makkelijke baby's.

16. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ja mijn zoon sliep ook al snel de nacht door. Maar hij was een huilbaby de eerste 3 maanden. En dat maakt je echt helemaal gestoord, echt war dat huilen met je doet. Als het geen huilbaby was dan dacht ik er waarschijnlijk anders over. Maar zelfs zonder die periode vond en vind ik het soms nog steeds erg zwaar.
    Ik zal wel gewoon apart zijn. :roflmao:

17. Mamajolein

Je bent niet apart hoor en zo moet je ook niet over jezelf praten, dan neem je je eigen gevoel in twijfel terwijl die er heel terecht is.

Babywishh vindt dit leuk.
  18. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ja ik wil er goed over nadenken en niet alleen denken aan de leuke dingen, want er zijn ook veel niet leuke dingen aan kinderen. Mijn vrijheid bijvoorbeeld, Jezus wat heb ik moeten wennen dat ik niet zomaar even ergens heen kon zonder alles te moeten regelen of hem mee te nemen haha. Maar ik moet het misschien ook gaan zien als een investering..

19. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik dacht misschien hebben jullie tips haha. Maar het is logisch dat er geen tips zijn.
    Ik wil dit topic ook niet hierover laten gaan dus ga vooral verder met jullie positieve ovulatietesten! Misschien kom ik er deze maand ook weer bij, geen idee nog. Succes in ieder geval. ❤

20. Mamajolein

Voor mij was het belangrijk dat mijn kind niet alleen zou zijn. En een derde wilde ik ook en nu na een 4e is het voor mij denk ik compleet. Ja dat is wel druk dan, en soms wil ik ze achter het behang plakken en ben ik super chagrijnig mar over het algemeen vind ik ze zo leuk en mooi om te zien hoe ze zich ontwikkelen en steeds meer persoonlijkheid krijgen

Zonnestralen en Babywishh vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina