NOD-lijst 1 t/m 15 november 2022- door tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mamajolein, 3 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Nou wie weet wat er bij mij is zeg het maar .ik kom er even niet meer uit .:(hoop wel dat als er geen eisprong is .ik wel iets krijg van bloed snel .dat ik ieder geval wel door kan ..

2. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    @Kretacorry haal mij er maar af. Ik ga de volgende ronde niet meer mee. Succes allemaal!

3. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Daar ben ik ook benieuwd naar @Kretacorry ! Het klinkt als een pittig dieet

Kretacorry vindt dit leuk.
  4. Mamajolein

Door die verhoging van vandaag zou ik denken: misschien toch een eisprong? Maar het ziet er niet erg overtuigend uit...

angel02 vindt dit leuk.
  5. Mamajolein

Blijven jullie nog wel proberen?

6. Mamajolein

Wat vervelend Gnana... Baal je er erg van?

7. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

8 okt 2021
    996
    1.550
    93
    Ik ga straks met tweede urine weer testen. Gisteren niet getest, dus als het goed zit dan moet ik nu oploop zien en zet ik me op roze. Voelde me zaterdag weeïg, maar gisteren en nu weer helemaal niks, dus vind het spannend!

@Kretacorry ik ben wel benieuwd wat je supplementen gaan doen. Ik heb deze ronde progesteroncreme gesmeerd omdat ik een korte LF heb en wat andere typische klachten. En nu lijkt het erop dat ik zwanger ben, dus ik geloof dat het echt wel dat zetje kan geven dat je nodig hebt!

@Lieke2022 als m’n testen op gaan lopen tot een knaller, dan kan ik inderdaad BINGOO roepen :roflmao:

Een dikke knuffel voor de dames op rood :(

Wishfull123, Kretacorry, Suzi98 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ja best wel. Wil het ondanks alles heel graag en dan zijn witte testjes, een dalende temp en alle pms symptomen gewoon teleurstellend. En ik zie ook zo tegen de menstruatie op, omdat de pijn door de endometriose elke maand erger wordt. Hoop nu al dat het niet vandaag of donderdag en vrijdag doorbreekt. Heb vandaag een examen op school en donderdag en vrijdag heb ik examens op stage dus ik kan dan niet plat liggen van de pijn :confused:

9. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Spannend!!! Ik hoop dat het goed nieuws is vandaag :p

10. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Jeetje, wat frustrerend dit! Had je de vorige ronde je eisprong op dag 15, zit je nu al op dag 40 :S

Hoe ziet je ovulatietest er nu uit? Nog steeds een vrij donkere streepje?

11. Mamajolein

Ohja, ook nog zo'n pijnlijke ms dus :( Helpt medicatie dan ook niet goed?

Het is ook een vervelend begin van de dag zo met een gedaalde temp en wetende dat je dus weer langer moet wachten tot je wens uitkomt..

12. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    @angel02 ja baalde wel, maar weer op de zelfde manier gaan doen als vorige ronde was reactie van m'n man!:D
    Als ik naar je kaartje kijk weet ik niet of je goeie eisprong hebt gehad.:(

@KarlijnA91 ooh spannend ben benieuwd naar je test! Wat voor progesteroncreme smeer je?? Misschien moet ik dat ook maar is gaan doen! Want als ik zwanger ben moet ik ziekenhuis bellen en zou ik zulke medicatie moeten slikken.

@Gnana wat balen van je temp! Wat vervelend van je menstruatie pijn als het doorbreekt..kun je niet gebruiken bij examens.

Suzi98, angel02 en Gnana vinden dit leuk.
  13. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Gaat dwars door de paracetamol, ibuprofen, codeïne en TENS apparaat heen :cool:

Opgedroogd staat wel heeeel vaag een schaduw op de test van vanochtend maar die was niet te zien binnen afleestijd dus ik zie het als negatief.

Bijgevoegde bestanden:

14. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Op basis van wat ik hier allemaal zie op de easy home testen, dnek ik idd dat ie negatief is.

15. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Nee dat heb ik dus ook .vind het maar vaag helaas .
    Oh spannend ik ga zo hard duimen voor een hele mooie oploop .
    Ohjee heb je zoveel last van je menstruatie pijn.kunnen ze daar niks voor geven :(ik ga hopen dat het niet doorbreekt nu dan .
    Ja vorige ronde dag 15 .heb niet meer getest na de piek zeg maar dus weet niet wat hij nu doet .kan straks wel een ovulatietest doen .

16. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113

Anar91 vindt dit leuk.
  17. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Vanmorgen negatieve test.
    Maar ook geen bloed meer gezien en de standaard menstruatie kwaaltjes zijn ook nog spoorloos...
    Door negatieve test vanmorgen geef ik de hoop op deze maand..

18. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Wat jammer zeg :(

19. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

8 okt 2021
    996
    1.550
    93
    Ik gebruik vanaf mijn eisprong Progesterall van Dr. Lee (van de Vitaminstore). Ik weet dat het niet verstandig is om zelf te doktoren :rolleyes: Had het al een tijdje in huis maar daarom niet durven proberen. Maar toen ik vorige ronde op 9 DPO ongesteld werd en mijn huisarts dat afwimpelde als normaal dacht ik: als ik niks doe wordt het sowieso niks :|

20. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Hier helaas een hele lichte ovulatietest vanmorgen. En dat terwijl ik 2 dagen goede oploop had. M'n eitje laat toch op zich wachten, vermoed ik. Ik ga straks in ziekenhuis vragen of ze even wilt kijken of er iets zit en hoe groot ie nu is. Hopelijk wilt ze dat doen!

Deel Deze Pagina