Oh het is daar zo leuk .wij stonden daar in de zomer op een camping. Het grote bos . Hopelijk volgende jaar weer ❤geniet er lekker van
Ja werkt 2 kanten op. Wordt meestal gegeven om een menstruatie op te wekken. Het is progesteron. Nu net mijn ontrekkingsbloeding achter de rug. Het hele hevige vloeien is gestopt. Nu sinds 2 dagen wel nog kleine beetjes roze verlies dus hopelijk stopt dat ook en is mijn lichaam gereset.
Ha, wat leuk, wij ook 2 weken afgelopen zomer! We wilden met de baby kamperen, maar wel lekker dichtbij, we wonen in Zeist, praktisch in het bos, zo fijn!
Hier nu 1 dpo, dan ben ik altijd nog wel rustig . Hebben geen seks gehad op de dag van het ei zelf, wel alle vier dagen daarvoor (hadden een romantisch weekend weg zonder kleine), hopelijk is dat geen probleem! Fijne dag allemaal!
Dat is altijd leuk .moet ook weer even iets gaan plannen zonder onze zoon . Het is geen probleem hoor las ergens dat 6 dagen ongeveer voor je ei erg goed is .jij hebt het 4 dagen lang gedaan voor je ei ❤
Ah leuk, Zeist en omgeving is zo mooi! Wij zijn echte bosliefhebbers en dus regelmatig er te vinden. Wat heerlijk dat je weekendje weg bent geweest met je man samen!
Ik heb last van een flinke verkoudheid.. duimen jullie mee dat die niet overslaat op de mannengriep bij mijn man?
Ik ga mee duimen . Mijn man kent de mannengriep niet hij denkt echt als hij dat hoort doe even normaal . Als ik ziek ben mag ik niks doen . Als hij ziek is moet ik snel zijn om wat te doen
Oohh dat is wel fijn zeg! Ik ken ze die van een snotneus al bijna dood gaan hoor en niet meer in de benen komen
Ik vind deze ronde wachten op mijn ei frustrerender.. het voelt na een positieve test die een miskraam werdt als helemaal opnieuw starten. Ben benieuwd wanneer mijn ei zich aanbied
Ik heb ook geluk met de mijne. Hij was chronisch verkouden als kind dus kijkt niet zo snel op als hij verkouden/grieperig is.