Het grote wachten op het ei is nu echt weer begonnen. Wanneer zou hij komen: dag 13,15 of 17? Mijn ei heeft de laatste maanden in ieder geval een voorkeur voor oneven dagen
Nou, ik heb 2 symptomen. De eerste is dat ik niet ongesteld ben geworden en de tweede is dat ik kneiterpositieve testen heb. Maar ik voel verder niks… wordt er een beetje onzeker van
Online heb ik wel het een en ander kunnen vinden, maar niet duidelijk over die agglomeratie. Ik kan in de labuitslagen ook niet zien of dat om een paar cellen gaat of heel veel. Bij bepaalde waardes staat een memo die wij niet aan kunnen klikken helaas. Testen op 11 dpo voor jou klinkt heel netjes dat duurt nog maar een dag of 5-6 he!
Ja ik denk dat agglutinatie en agglomeratie wel beetje in dezelfde richting is. Hier staat alleen een o Agglutinatie en agglomeratie is denk wel in dezelfde richting. In onze uitslag staat alleen +, dus geen idee of dat weinig of veel is. Spannend wat de progesteronwaarde is. Maar bij 18 rondes spreek je toch van onverklaarbare onvruchtbaarheid en kunnen ze best wat starten hoor. Ik zou anders gewoon zeggen dat je het psychisch niet meer trekt. Hoeveel geduld moet je opbrengen zeg... Misschien speelt leeftijd ook een rol. Hier is het nu een half jaar geleden dat ik zwanger was. Strikt genomen ook geen indicatie voor een traject, maar deze arts kijkt ook naar de situatie en zegt dat we gewoon eerder gaan starten. Toch hoop ik heel hard dat het in de komende 2 rondes toch nog raak mag zijn. De AMH waarde zegt iets over je eicelreserve. Hoe lager hoe slechter en dat zou dan bv kunnen betekenen dat je richting de overgang gaat. Ook dat zal leeftijdsgebonden zijn dat ze dat testen denk ik.
Ooow ik dacht dat 6 juist gunstig was. Hoe lager hoe slechter begreep ik? Waar zou een te hoge waarde dan op duiden?
In de informatiefolder die ik heb gehad staat dat de kans iets groter is, namelijk 10-20% kans. Door de hormonen heb je kans op meerdere eicellen die rijpen en springen, meer kans dus zou je zeggen. De hormonen die je mogelijk krijgt doen ook wat op de rijping van het BMS, voor mij zou dat gunstig zijn. En ze brengen de beste zaadcellen in en toch wat verder, dus hopelijk zijn dat net de kleine dingen die het verschil maken.
Snap je gevoel heel goed .maar ik zou proberen om me aan de positieve testen vast te houden . Hoe ver ben je . Heb je al een datum voor de echo staan .
Bij ons stond die volgens mij wel op het formulier. Minimale waarde 3 dacht ik. Edit: heb nog even gecheckt bij mijn man staat minimale waarde 3
Bij ons staat op de uitslag 11 als referentiewaarden. Bij mijn man was dat 52. Wat gek dat de min waarden verschilt per ziekenhuis. De vcm hebben jullie het over toch?
Goedemorgen en goed weekend iedereen! Hopelijk veel eitjes vandaag! Vorige maand begon ik al op 5dpo met testen, ik maakte mezelf echt gek, deze maand wil ik echt wachten tot 9dpo (help me mezelf hier aan te houden)!
Vorige maand werd ik op dag 26 al ongesteld, zit nu op dag 23.. begin een beetje nerveus te worden op de een of andere manier Succes voor iedereen met een eitje op springen! Hopelijk groeit er voor iedereen wat moois uit