Hee wat leuk dat je er weer bent! Toevallig dacht ik dit weekend nog aan je of je nog steeds achter je keuze stond.. niet dus, haha. Maar is helemaal logisch. Je bent al zo lang bezig en iedere keer die teleurstelling zorgt er dan voor dat je de moed wilt opgeven enzo. En die hormonen tijdens je menstruatie werken ook niet mee. Gewoon lekker je twijfels bij ons blijven uiten hoor, daar zijn we ook voor. Dikke knuffel ❤
Mijn dochter zei net tegen mijn moeder "over 10 nachtjes krijg ik een broertje of zusje!" Ehh zal wat zijn als ik over 10 dagen positief test, ik ben nu 2/3 DPO.
Huh wat gek. Wat voor thermometer heb je? Ik zou ook uitgaan van de test. Bij mij verschilt de thermometer ook, maar dan 0.1 en niet hele schommelingen van een halve graad
Zo. Ik ben nu vrij. Even mijn kleine draak ophalen en ovulatietestje doen. Hopelijk een piek vandaag!
Welkom terug! De twijfels zijn logisch toch. Het is ook niet niks en al helemaal niet als het allemaal wat langer duurt.
Haha zo grappig die kids e. Mijn zoontje zei dat gisteren ook tegen mijn zus van kijk mama baby in buik en trekt mijn thirt omhoog leg dan maar uit dat het niet is ( zus is enige in familie die weet van miskraam)
Als je wakker bent geweest en je hebt bijvoorbeeld maar 3 uur geslapen dat je dan temp dan is die ook veel lager... En als ik 2 uur eerder temp is die bij mij ook lager. Zit nog wel wat haken en ogen aan dat tempen haha... Ovulatietest is laag, die van mij geeft nog 0.63 aan haha
Als ik eerder temp, issie ook lager. Maar bij mij veranderd de temp niet als ik 3 of 5 uurtj3s geslapen hebt. Bij iedereen ook weer verschillend haha